Procedura privind eliminarea si casarea documentelor financiar contabile
Raspuns oferit deAmelia Dumitras
Consultant fiscal si expert contabil
valabil la 02 Aug 2023
Intrebare: O societate comerciala, cu activitate din 1995, doreste sa caseze documentele din gestiune si financiar contabile aferente perioadei 1995-2017, prin predare la un centru de colectare hartii si cartoane. Intrebare: Este corect? Care este procedura legala de casare a acestora documente, fara costuri suplimentare? Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"!
Intrebari similare din categoria Documente
Apr062024
Pastrare si arhivare documente
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 06 Apr 2024
Intrebare: Ne mutam - ce pastram si ce arhivam? Ce se poate arhiva si dupa cat timp? Multumesc.
Feb172024
Document incasare vanzari prin aparat vending
de
Elena Garofil
valabil la 17 Feb 2024
Intrebare: Firma are ca si activitate fitnes. S-a cumparat un aparat vending, care functioneaza cu monede. Intrebarea mea este daca firma trebuie sa introduca vanzarea prin acest aparat in casa de marcat sau pe ce baza intra in contabilitatea firmei vanzarea? Ajunge o chitanta la sfarsitul zilei?
Mai292023
Pastrare documente financiar-contabile
de
Portal Codul Fiscal
valabil la 29 Mai 2023
Intrebare: Este obligatorie listarea bonurilor de consum - eliberare materiale din gestiune? Se listeaza in doua exemplare, unul se preda la serv. Contabilitate. Sunt zeci de mii de bonuri de consum intr-un an. Dpdv al arhivarii documentelor, acestea nu se pot lista in momentul solicitarii organelor de control: auditori, ANAF? Este un consum foarte mare de hartie, consum de timp alocat pentru legare, ...
Mai302023
Divizare. Situatii financiare de divizare intocmite de societatea divizata
de
Otilia Roman
valabil la 30 Mai 2023
Intrebare: O societate "A" este supusa procesului de divizare. In urma acestuia, din societatea veche se desprinde o noua societate, "B". Proiectul de divizare a fost aprobat si publicat la Registrul Comertului la data de 31.03.2023. Societatea noua urmeaza sa se infiinteze la inceputul lunii iunie 2023. Societatea A trebuie sa depuna bilantul de divizare la ANAF (S1039). Imi puteti ...
Mar302023
Procedura eliminarii documentelor financiar contabile din arhiva enitatii
de
Amelia Dumitras
valabil la 30 Mar 2023
Intrebare: Pentru o societate comerciala care are multe documente contabile mai vechi de 7 ani, care este procedura legala de distrugere a acestor documente?
Feb232023
Document pentru deducerea TVA, foaia de parcurs sau raportul
de
Amelia Dumitras
valabil la 23 Feb 2023
Intrebare: Speta noastra este legata de documentele justificative necesare pentru documentatea cheltuielilor cu masinile care transporta marfa si pentru care avem deductibilitate pe cheltuieli de 100%. Unul din documentele justificative este foaia de parcurs. Intrebarea noastra este: poate fi inlocuita clasica foaie de parcurs in format pe hartie cu rapoartele care rezulta din GPS-urile montate pe aceste ...