Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 14 Iulie 2025

Produse acordate cadou clientilor. Materii prime pentru testare

valabil la 05 Iun 2020
Intrebare:
O firma neplatitoare de TVA, fara angajati, produce lumanari pe care le vinde pe website.
 
1) Am dori sa oferim cate o lumanare cadou la fiecare comanda primita. Va rog sa imi spuneti daca inregistrarea in gestiune a lumanarilor oferite cadou este diferita fata de lumanarile vandute si care cum trebuie inregistrata scoaterea din gestiune a lumanarilor oferite cadou (monografia contabila si ce documente trebuie intocmite).
 
2) O parte din materiile prime folosite sunt utilizate pentru a fi testate. Va rog sa imi spuneti cum trebuie inregistrata scoaterea din gestiune a materiilor prime utilizate pentru teste (monografia contabila si ce documente trebuie intocmite).

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: servicii

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

04Iul2025

Factura primita inainte de livrarea marfii

de Gina Popescu valabil la 04 Iul 2025
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu o solutie privind inregistrarea facturilor in SAP. Daca avem facturi cu data de iunie, dar receptia de marfa este in iulie, corect este ca aceste facturi sa fie inregistrate pe materiale in curs de aprovizionare (ex. 321) in luna iunie. Avand in vedere ca dupa receptia bunurilor in iulie (MIGO) noi trebuie sa inregistram factura cu MIRO, documentul inregisrat in ...
00000000

Valoare teren mai mare decat cea din contabilitate

de Irina Dumitrescu valabil la 00 00 0000
Intrebare: Societatea A detine un teren la o anumita valoare. Pe care il pune ca si capital social in Societatea B, la o valoare mai mare decat cea din contabilitate (rezultata in urma unei evaluari). In societatea A, diferenta de valoare va fi venit? Si venit impozabil? Multumesc frumos!
09Mar2025

Lipsa inventar produse finite

de Irina Dumitrescu valabil la 09 Mar 2025
Intrebare: La data de 31.12.2024, s-a facut inventarierea stocului si a rezultat minus in gestiune pentru produse finite. Va rog sa-mi spuneti care sunt inregistrarile contabile pentru minus in gestiune, ajustare tva. Multumesc.
27Feb2025

Plafonare pret paine conform OUG 672023

de Gina Popescu valabil la 27 Feb 2025
Intrebare: OUG 67/2023 prevede plafonarea adaosurilor comerciale pentru unele produse alimentare. Va rog sa precizati daca painea simpla cu gramaj fix de 300 gr, respectiv de 500 gr intra sub incidenta acestei ordonante.
14Feb2025

Retur produse finite. Evidenta la pret standard

de Vera Constantin valabil la 14 Feb 2025
Intrebare: Va rog sa faceti referire la produse finite si nu la marfuri. Cont 345, nu cont 371. Incarcarea in gestiune 711 = 345 cu cost standard sau pret de vanzare? Daca este incarcare in gestiune in cont 345 inregistram pe debit cu plus, sau se incarca in gestiune prin creditare 345 cu minus.  
13Feb2025

Retur produse pe cheltuiala societatii

de Vera Constantin valabil la 13 Feb 2025
Intrebare: In urma unor reclamatii calitative, clientul a trimis pe cheltuiala noastra produsele finite necorespunzatoare catre societatea noastra. In gestiune produsul finit are cost standard 10 ron, iar pret de vanzare 15 ron. Cheltuielile de transport sunt in suma de 2000 ron. Va rog sa imi spuneti care sunt inregistrarile contabile - factura client, incarcare stoc in gestiune, care este costul de ...
x