Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024

Refacturare servicii de transport

Raspuns oferit de
Ionut Jinga

Ionut Jinga
consultant fiscal
valabil la 18 Nov 2022

Intrebare: Va rog sa imi spuneti cum sa procedam: in momentul de fata noi prestam servicii de intretinere echipamente frigorifice (avem angajati cu masini care fac servici la client). Pentru unul din clientii nostrii o sa vindem produse (accesorii vitrine), fara a fi necesara manopera. Piesele o sa fie trimise prin curier in diferite locatii. Pe factura cu piese o sa apara o pozitie SERVICII TRANSPORT. Cand emitem factura, nu stiu valoarea transportului - oricum o sa fie mai mare decat ce ni se va factura noua. Este corect sa facturam transport? Ce trebuie sa facem ca sa fie corect dpdv contabil/fiscal? Multumesc!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4322

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Mar032024

Avansuri. Documente justificative

de Irina Dumitrescu valabil la 03 Mar 2024
Intrebare: Va rugam sa ne precizati care sunt documentele justificative care stau la baza operatiunilor de incasari/plati avansuri marfa, in afara de factura aferenta si operatiunea in sine de incasare/plata. Doresc sa mai fac referire si la situatia in care decontarile se fac intre firme legate sau afiliate. Uneori avansurile incasate se restituie integral, cu factura si decontare aferenta. Va rugam sa ne ...
Feb092024

Tratament contabil si fiscal factura 2023 neinregistrata

de Alexandru Palaghia valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: In momentul in care am primit confirmarea de sold de la un furnizor in 02.2024, am constatat ca nu s-a introdus o factura de discount comercial, aferenta lunii martie 2023. Cum se procedeaza in acest caz cu aceasta factura? Care sunt implicatiile fiscale? (Precizez ca societatea este microintreprindere, platitoare de impozit pe venit si cu TVA la Incasare).
Dec282023

Decontare factura utilitati emisa pe numele proprietarului

de Mariana Prejbeanu valabil la 28 Dec 2023
Intrebare: Un magazin alimentar este in chirie, cu contract inregistrat totul legal - de la persoana fizica. Am intrebarea daca factura de la electrica vine pe numele dansului si nu pe firma respectiva, se poate deduce fiscal, se poate sa inregistram in contabilitate? Daca nu, ce demersuri ar trebui sa faca firma sa poate deduce cheltuiala respectiva? Multumesc!
Feb172023

ONG. Venituri din inchiriere si transport bunuri mobile

de Mariana Prejbeanu valabil la 17 Feb 2023
Intrebare: ONG ul inchiriaza aparatele medicale primite ca donatie, persoanelor fizice in baza unor contracte de inchiriere. Incasarea cash se face cu bon fiscal, iar unele incasari se fac prin banca. Este necesar sa se intocmeasca facturi pentru fiecare incasare? Inchirierea este in scop medical. Se factureaza cu TVA? Dar daca contractul de inchiriere se face cu un alt ONG cu obiect de activitate ingrijire ...
Ian272023

Comert angro vanzare flori cu bon fiscal catre persoane fizice

de Elena Ionescu valabil la 27 Ian 2023
Intrebare: Un en-gros de florarie poate sa serveasca clienti persoane fizice cu bon fiscal sau numai persoane juridice? Multumesc.
Iul232022

Factura platita de asociat. Aspecte contabile si fiscale

de Ionut Jinga valabil la 23 Iul 2022
Intrebare: O microintreprindere, platitoare de TVA, a facut o achizitie intracomunitara de piese auto care urmeaza sa fie vandute. Factura si piesele au fost aduse de curier. Factura de achizitie este facuta de catre furnizor in lei. Plata s-a facut curierului, dar pe chitanta apare numele patronului si nu al firmei deoarece plata depasea 5000 lei. In aceste conditii cum inregistram aceasta chitanta ...