Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 9 Mai 2025

Regimul fiscal aplicabil cheltuielilor pentru stimularea vanzarilor

Intrebare: Distribuitor de piese auto X, doreste sa intreprinda actiuni de stimulare a vanzarilor prin acordarea partenerilor sai (numai personae juridice) de produse cu titlu gratuit. Produsele acordate sunt cuprinse in oferta distribuitorului X dar si special achizitionate (care nu au legatura cu produsele vandute partenerilor) in vederea acordarii cu titlu gratuit. Valoarea acestora reprezentand max.10% din valoarea vanzarilor catre un partener. Gratuitatile se acorda pe factura cu valoare zero sau Aviz in cazul materialelor promotionale personalizate (agende, pixuri, flyere etc.) Toate actiunile de reclama, promovare, gratuitati etc. sunt afisate intro platforma online unde partenerii au acces in momentul in care lanseaza comanda. In aceste conditii mai este necesar a se intocmi un regulament de acordare pentru fiecare actiune in parte? Sau poate fi un regulament general pentru toate actiunile desfasurate pentru stimularea vanzarilor? Cum ar trebui sa procedam ca actiunile intreprinse sa fie justificate/recunoscute din punct de vedere fiscal ca fiind actiuni care au dus la cresterea vanzarilor?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4531

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe profit

15Apr2025

LIMITELE ADMISIBILE de perisabilitate pentru produse alimentare

de Profeanu Laura valabil la 15 Apr 2025
Intrebare: Conform HG 831/2004 privind limitele admisibile de perisabilitate, la pct. 1 din anexa nr. 2 la norme, pentru "Carne, slanina, organe si subproduse comestibile (de ovine, porcine, bovine, pasari, vanat) - proaspete si refrigerate (exclusiv cele preambalate in gramaj fix si carnea de miel)" limita maxima de perisabilitate in comertul cu amanuntul este de 0.45%. Avand in vedere ca la ...
29Mar2025

Cheltuieli reclama si publicitate. Regim fiscal

de Mariana Prejbeanu valabil la 29 Mar 2025
Intrebare: Un SRL face reclama pentru produsele sale pe retelele de socializare (tiktoc, facebook etc.) pe baza unui contract de reclama si publicitate incheiat cu o firma cu cod CAEN - activitati ale agentiilor de publicitate. Sunt aceste cheltuieli deductibile integral? Firma intermediara trebuie sa faca anumite rapoarte lunar pentru serviciile de reclama sau este suficient contractul incheiat? ...
31Ian2025

Incadrarea cheltuielilor: publicitate sau protocol

de Vera Constantin valabil la 31 Ian 2025
Intrebare: O societate comerciala doreste sa organizeze un eveniment corporate pentru promovare (prezentare societate, oferta de produse etc.) la care sa fie invitati clientii, furnizori (se inchiriaza un spatiu, prilej cu care se ofera produse culinare, bautura etc.) Aceste cheltuieli sunt considerate cheltuieli de publicitate sau de protocol? Ce conditii trebuie indeplinite pentru ca aceste ...
20Ian2025

Acordarea in mod gratuit de bunuri in scop de reclama sau in scopul stimularii vanzarilor

de Profeanu Laura valabil la 20 Ian 2025
Intrebare: In urma analizarii stocului avem produse greu vandabile. Acestea in mod normal ar trebui casate, iar pentru acestea nu am obtinut nimic. Administratorul doreste sa le acorde gratuit, intr-o promotie de genul cumperi 10 produse x primesti un produs y gratuit. Costul acestui produs Y este considerat deductibil? Se face colectare de TVA? In afara de decizia administratorului, ce alte documente ...
25Oct2024

Premii in vouchere

de Vera Constantin valabil la 25 Oct 2024
Intrebare: Societatea noastra lanseaza o campanie de vanzare orientata catre populatie, conform careia fiecare persoana fizica care achizitioneaza 4 buc dintr-un anumit produs va primi un voucher cu valoare de 50-100 lei pe care firma noastra le achizitioneaza de la o unitate locala care se ocupa cu distributia de fast food. Va rog sa ne ajutati cu tratamentul fiscal si contabil al acestei campanii, ...
27Sep2024

Donatii catre sinistrati. Regim fiscal

de Irina Dumitrescu valabil la 27 Sep 2024
Intrebare: Daca societatea este pe pierdere, poate face o donatie in produse pentru sinistrati? Daca da, care este tratamentul fiscal din punct de vedere al TVA si al impozitului pe profit?