Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 6 Iunie 2023

Registrul de casa PFA sau II

Raspuns oferit de
Olga Crevelescu

Olga Crevelescu
Consultant fiscal, Formator autorizat A.N.C.
valabil la 18 Mai 2023

Intrebare: O Intreprindere individuala plateste numerar furnizori pentru servicii. Intrebare: registrul de casa iese negativ. Suntem obligati sa intocmim contract de imprumut ca raport de numerar si sa-l inregistram in registrul de incasari si plati?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 70.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "E-Factura, E-Transport. 10 studii de caz de maxima importanta."!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Mai282023

Inscrierea in D390 a codului de inregistrare in scopuri de TVA al unei PFA inregistrata in regim special conform art. 317 din CF

de Ela Dumitra valabil la 28 Mai 2023
Intrebare: Cum trebuie inscrisa semnatura electronica cu care se depune 390 pentru PFA (fara angajati, cu organizare individuala in sistem real, activitati independente) care a obtinut Certificat de inregistrare in scop de TVA conform articolului 317 din Codul fiscal pentru prestari servicii intracomunitare? Este necesara completarea CUI intracomunitar cu specificatia platitor de TVA sau neplatitor? Sau cum ...
Feb232023

Modul de intocmire a Registrului de evidenta fiscala

de Alexandru Palaghia valabil la 23 Feb 2023
Intrebare: O societate trece la impozit pe profit incepand cu 01 ian 2023. Este obligata societatea sa achizitioneze registrul de evidenta fiscala furnizat de ANAF? Care sunt sanctiunile in cazul in care nu s-ar achizitiona? Calculul impozitului pe profit se face cu ajutorul softului contabil si acesta genereaza registru de evidenta fiscala. Va multumesc!
Nov162022

II. Vanzare lapte prin automate. Sistem de impunere

de Irina Dumitrescu valabil la 16 Nov 2022
Intrebare: O Intreprindere individuala are o ferma de tip A, proprietarul a transferat din proprietate individuala 8 vaci de lapte si terenuri agricole. Depune declaratie unica pentru impozitarea acestora in baza normelor de venit. A cumparat 2 buc de automate pentru lapte. Ce documente trebuie completate pentru evidenta veniturilor realizate prin aceste automate? Veniturile realizate prin aceste dozatoare ...
Apr222022

Neactualizare date la ANAF. Inregistrare facturi

de Mariana Prejbeanu valabil la 22 Apr 2022
Intrebare: O societate comerciala ce si-a modificat sediul social primeste facturi cu datele vechiului sediu social. Mentiunea avand ca obiect inregistrarea modificarilor este inscrisa in registrul comertului la data de 08.04.2022. Toate facturile emise incepand cu data de 08.04 trebuie sa aiba adresa sediului social nou. Noi am notificat furnizorii cateva zile mai tarziu cand am intrat in posesia ...
Feb032022

Instructor auto. Obligatii privind PFA

de Ionut Jinga valabil la 03 Feb 2022
Intrebare: Un instructor auto inregistrat ca PFA are obligatia sa se doteze cu casa de marcat? Ce documente trebuie sa intocmeasca pentru incasarea cu numerar a serviciilor prestate catre persoane fizice? Va multumesc!
Aug202020

Registrul Jurnal si Registrul Inventar

de Olga Crevelescu valabil la 20 Aug 2020
Intrebare: Societatea nu are posibilitatea sa emita din sistemul de contabilitate Registrul Jurnal si Registrul Inventar. Conform legislatiei in vigoare, se pot completa intr-un excel informatiile necesare potrivit legii, dupa care aceste documente sa fie listate, semnate si arhivate? Sau este obligatorie completarea formularelor tipizate?