Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024

Societate de vanzare cu amanuntul produse farmaceutice. Retur marfa. Documente justificative

Raspuns oferit de
Otilia Roman

Otilia Roman
Consultant fiscal
valabil la 20 Iun 2020

Intrebare: Suntem o societate care practica comertul cu amanuntul de produse farmaceutice. O parte din clientii nostrii se prezinta in farmacie cu retete compensate de la Casa de Sanatate si se urmeaza procedura standard din punct de vedere contabil si fiscal. Exista posibilitatea ca retetele sa fie intocmite gresit de medici (sa fie erori in prescrierea medicamentelor) sau vanzatorul poate sa omita sau sa furnizeze medicamentul gresit, de unde pot rezulta diferente de valoare fata de reteta initiala. In momentul in care aceasta activitate de decontare a fost controlata, organul de control a mentionat ca nu accepta bonurile de retur din motive ce tin de perisabilitatea medicamentelor sau termenul lor de valabilitate. Avand in vedere ca nu putem apela la bonuri de retur din care sa reiasa clar baza si TVA, care ar fi posibilitatile de inregistrare a acestor diferente de valoare din punct de vedere contabil si fiscal?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4773

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Venituri

Dec072023

Venituri organizare activitate afterschool

de Elena Ionescu valabil la 07 Dec 2023
Intrebare: ONG-ul se ocupa cu sustinerea educatiei din donatii si sponsorizari. Pe langa aceasta activitate colecteaza de la parintii copiilor in baza unui tabel suma pentru afterschool. In urma colectarii depune banii la banca si plateste factura emisa de institutia de invatamant pentru prestatia invatatoarelor. As dori sa-mi comunicati daca incasarea sumelor de la parinti in baza unui tabel este corecta ...
Dec042023

Drepturi salariale stabilite prin HJ. Dobanda si inflatia

de Rodica Mantescu valabil la 04 Dec 2023
Intrebare: O institutie are obligatia, conform sentintei definitive, sa plateasca diferente salariale rezultate din reincadrarea salariala. Drepturile calculate urmeaza a fi actualizate cu indicele de inflatie de la data platii la care se adauga si dobanda legala penalizatoare. Va rog frumos sa ma ajutati cu raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Este corect sa stabilim diferenta dintre salariile brute, ...
Nov262023

Revenire - salariu minim brut industria alimentara

de Costin A. Istrate valabil la 26 Nov 2023
Intrebare: In conditiile in care societatea nu a aplicat facilitatile fiscale prevazute pentru industria alimentara, poate sa recalculeze toate drepturile salariale incepand cu data de 01.01.2023, cu modificarea salariului minim aferent? Multumesc.
Nov242023

Plafon pentru vanzari intracomunitare de bunuri la distanta

de Amelia Dumitras valabil la 24 Nov 2023
Intrebare: Societatea vanzatoare vinde in mai multe tari din UE (Germania, Franta, Ungaria, Spania); Plafonul de 10000 euro se calculeaza pentru fiecare stat separat?
Nov182023

Plafon pentru vanzare intracomunitara de bunuri la distanta, obligatia inregistrarii TVA pentru aplicarea regimului special UE

de Amelia Dumitras valabil la 18 Nov 2023
Intrebare: O societate comerciala cumpara si vinde diverse marfuri (piese si accesorii pentru autovehicule) din si in tarile membre UE, cu taxare inversa pentru societatile comerciale care au cod TVA valid, iar pentru persoanele fizice, clienti ai societatii vanzatoare, facturarea este cu tva 19%. Intrebare: in conditiile in care volumul vanzarilor catre persoane fizice membre UE depaseste 10.000 euro, care ...
Nov142023

Vanzarea marfurilor sub pretul de achizitie

de Profeanu Laura valabil la 14 Nov 2023
Intrebare: O societate comerciala vinde prin magazin marfuri diverse (confectii, incaltaminte, plastice etc), in cativa ani s-au adunat marfuri greu vandabile pe care administratorul doreste sa le valorifice la un pret sub pretul de achizitie, pana la 10 lei pe un produs. Protectia consumatorului solicita ca produsele pe care vrea sa le vanda prin reducere de pret, sa instiinteze autoritatile locale si ...