Stornare factura transmisa prin RO e-Factura, comunicata clientului in SPV
Societatea a emis o factura catre un clientul X. La livrarea marfii, se solicita emiterea facturii catre clientul Y, apartinand aceluiasi administrator.
Pentru a "corecta" greseala, se corecteaza factura initiala la rubrica cumparator, restul datelor raman valabile.
Ambele facturi ajung in SPV.
Societatea X, in loc sa respinga factura pentru nu reprezenta un serviciu prestat, inregistreaza in contabilitate factura.
Acum pentru a corecta cu adevarat situatia, cum trebuie facut?
In evidenta furnizorului nu exista inregistrata o factura catre societatea X, exista doar transmiterea facturii initiale in SPV.
Daca face acum o factura de stornare, se trimite in e-factura, dar in contabilitate nu are ce storna...
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!