Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Tamplarie PVC. Obligatia de utilizare casa de marcat

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
valabil la 20 Iul 2020

Intrebare:
Suntem o firma producatoare de tamplarie PVC pe langa clientii persoane juridice acolo unde se intocmeste factura-plata banca sau factura-plata chitanta noi avem si persoane fizice. La aceste persoane se iau masurile tamplariei de catre un agent se intocmeste contract factura si chitanta avans iar cand se pleaca la montaj se intocmeste din birou hala productie factura finala tamplarie cu storno avans si chitanta pe diferenta. eu am considerat ca intru la exceptii privind legea casei de marcat deoarece masurile, contractul si montajul se efectueaza la domiciliul clientului. Din cate am aflat de la unele colege din alte judete ar trebui sa fac bon fiscal avans conform factura avans si factura finala tot bon fiscal. Ce ma sfatuiti sa fac? Intru la exceptii sau trebuie sa folosesc case de marcat si daca da care este procedura cu stornare avans pe casa marcat?
 

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2223

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Apr022024

Refacturare impozit pe cladire

de Mariana Prejbeanu valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: In cazul unui contract de inchiriere imobil intre doua persoane juridice pentru desfasurarea unui activitati economice au fost refacturate de catre proprietarul imobiluli si cheltuielile cu impozitul pe cladire. Am urmatoarele intrebari: 1) se pot deduce aceste cheltuieli de chirias; 2) este obligatoriu a se consemna acest lucru in contract sau daca este consemnat ca chiriasul suporta cheluielile ...
Mar222024

Provizioane ajustari pentru depreciere

de Profeanu Laura valabil la 22 Mar 2024
Intrebare: Firma noastra are in sold o suma reprezentand contul 418, Clienti facturi neintocmite, din anii trecuti ( 2009-2010), reprezentand avize de insotire a marfii, adica marfa livrata conform unui contract de consignatie (facturare pe masura vanzarii). Clientul a intrat in procedura de insolventa in anul 2022 si este in aceeasi situatie si in prezent, urmatorul termen la Tribunal fiind septembrie ...
Mar182024

Justificare facturi de avansuri si restituire sume

de Irina Dumitrescu valabil la 18 Mar 2024
Intrebare: Spuneti dvs. ca nu se prevede in legislatie o ordine a stingerii datoriilor/creantelor, chiar in contextul primirii/virarii de avansuri. Nici in contextul in care firmele respective sunt afiliate, iar operatiunile se fac pentru a se regla TVA de plata? In conditiile in care acestea sunt de sine statatoare, nu fac parte dintr-un grup fiscal din punct de vedere al TVA.
Mar032024

Avansuri. Documente justificative

de Irina Dumitrescu valabil la 03 Mar 2024
Intrebare: Va rugam sa ne precizati care sunt documentele justificative care stau la baza operatiunilor de incasari/plati avansuri marfa, in afara de factura aferenta si operatiunea in sine de incasare/plata. Doresc sa mai fac referire si la situatia in care decontarile se fac intre firme legate sau afiliate. Uneori avansurile incasate se restituie integral, cu factura si decontare aferenta. Va rugam sa ne ...
Feb092024

Tratament contabil si fiscal factura 2023 neinregistrata

de Alexandru Palaghia valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: In momentul in care am primit confirmarea de sold de la un furnizor in 02.2024, am constatat ca nu s-a introdus o factura de discount comercial, aferenta lunii martie 2023. Cum se procedeaza in acest caz cu aceasta factura? Care sunt implicatiile fiscale? (Precizez ca societatea este microintreprindere, platitoare de impozit pe venit si cu TVA la Incasare).
Feb062024

Sume peste plafonul de casa

de Elena Ionescu valabil la 06 Feb 2024
Intrebare: Care e opinia dvs. in legatura cu tratarea sumei peste plafonul legal de casa ca si venit din alte surse cu declararea si plata impozitului aferent de 10%?