Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Transport international de marfa. Documente justificative pentru cheltuieli

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
Intrebare: O societate comerciala care detine licenta pentru transport rutier de marfa si care efectueaza transport saptamanal intre localitati de pe teritoriul national catre Italia, ce documente contabile trebuie sa intocmeasca pentru a justifica cheltuielile cu transportul? Mentionez ca societatea nu are salariati, transportul este asigurat de asociatul societatii. Masina cu care se realizeaza transportul este inchiriata de societate de la o persoana fizica, contractul este inregistrat la Administratia fiscala. Societatea detine casa de marcat fiscalizata pentru activitate de transport. Ce documente trebuie sa intocmeasca societatea pentru fiecare transport pe care il efectueaza ? Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: transport rutier de marfa

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Prestari servicii

Ian232023

Inchiriere autocamion din UK. Factura cu tva

de Portal Codul Fiscal valabil la 23 Ian 2023
TVA
Intrebare: Avem o societate platitoare de tva romanesc care inchiriaza un autocamion la o firma din UK, camionul este acolo, se lucreaza pe teritoriul UK. Cum facturam chiria din perspectiva TVA?
Ian262023

Clienti radiati. Ajustare TVA

de Irina Dumitrescu valabil la 26 Ian 2023
TVA
Intrebare: Cum procedam cu firmele la care s-au intocmit facturi cu tva de colectat si care au dat faliment fara sa aiba hotarare judecatoreasca? Cum recuperam tva? Avem cazuri si cu firme care au hotarare judecatorarea. Care este procedura contabila? Cum facem cu profitul dupa care s-a platit impozit? Avem cazuri cu prestari servicii si cazuri cumparari marfa cu adaos.
Sep162019

Organizare teambuilding, refacturare cheltuieli cazare, masa si transport. Regim TVA

de Elena Garofil valabil la 16 Sep 2019
TVA
Intrebare: Firma noastra a avut de curand cheltuieli cu teambuilding-ul (organizat pe teritoriul Romaniei; cu masa, transport, cazare). Acestea au fost cheltuieli scutite, cu cota 5, 9 si 19 la suta. O parte din aceste cheltuieli vor fi refacturate catre societatile-sora din UE. Cu ce cota de TVA vor trebui facturate aceste servicii (se vor pastra cotele initiale sau vor intra la taxare inversa)? Multumesc ...
Aug292019

Contract de comodat apartament asociat unic - implicatii fiscale

de Mariana Prejbeanu valabil la 29 Aug 2019
TVA
Intrebare: Apartamentul personal al asociatului unic este ipotecat la banci in favoarea societatii. Daca ar exista un contract de comodat intre asociat si societate, s-ar putea deduce integral cheltuiala cu intretinere aferenta acestui apartament sau in proportie de 30%? Multumesc.
Iun192019

Abonament Apple pe numele salariatului. Inregistrari contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 19 Iun 2019
TVA
Intrebare: Avem o factura de servicii Apple, emisa de firma Apple din Statele Unite ale Americii, pe numele angajatului, deoarece contul la Apple s-a facut initial de pe telefonul angajatului. Cum se introduce aceasta factura in contabilitate, avand in vedere ca abonamentul de servicii este pentru firma.
Feb062019

Refacturare cheltuieli de cazare

de Mariana Prejbeanu valabil la 06 Feb 2019
TVA
Intrebare: Am un contract de prestari servicii cu o firma careia ii facturez cheltuielile generate de montajul unui mobilier, avand si factura de cazare cu cota TVA de 5% pe firma mea. Eu cu ce cota de TVA ii refacturez cazarea?