Transportul salariatilor la si de la locul de munca. Ordinul de deplasare
valabil la 15 Dec 2022
Intrebare:
Referitor intrebare deja adresata si raspuns primit:
Data adaugarii 08 Dec 2022
Intrebare Societatea A are angajati cetateni straini (muncit...
Titlu Cheltuieli de deplasare. Necesitatea ordinului de deplasare
Intrebare Societatea A are angajati cetateni straini (muncitori calificati si necalificati) carora le asigura cazare si masa. Societatea A are incheiat contract de prestari servicii cu societatea B, care are mai multe santiere deschise, in lucru. Muncitorii sunt transportati zilnic de la locul cazarii (practic de acasa de la ei) pe santiere, dar cu mijlocul de transport al societatii B. Muncitorii sunt pontati zilnic de societatea A pe fiecare santier unde presteaza. Societatea A are documente pentru fiecare angajat care sunt semnate si pe care sunt mentionate ora sosirii pe santier si ora plecarii de pe santier. Inspectorii ANAF solicita societatii A ordine de deplasare zilnice/ perioada (in functie de locatie) pentru fiecare muncitor. Este obligatoriu de intocmit si ordinul de deplasare, in conditiile mentionate mai sus? Multumesc.
Mentionez ca nu se acorda diurna deoarece este deplasarea de la/ la locul de munca, in acest caz santierul (presteaza 8 - 10 ore / zi pontate ca atare). De exemplu si eu plec de acasa catre serviciu in fiecare zi dar nu intocmesc ordin de deplasare. Doar pt ca acesti angajati sunt cetateni straini si sunt transportati de la locul de cazare (care inseamna acasa pt ei timp de 3 ani de zile) catre locul de desfasurare a activitatii trebuie sa tratam diferit situatia? Unde este mentionat in legislatie, va rog?
Multumesc,
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!
Intrebari similare din categoria Documente
17Apr2025
Reguli privind arhivarea documentelor financiar contabile
de
Amelia Dumitras
valabil la 17 Apr 2025
Intrebare:
Suntem un SRL infiintat in 1997. Acest SRL in decursul anilor a acumulat multe documente in arhiva: facturi clienti, facturi furnizori, chitante plata, chitante incasare, state plata, op-uri, extrase banca, registru de casa, NIR, facturi imobilizari corporale si necorporale, bilant, declaratii fiscale etc. Avem urmatoarele intrebari:
1. Pentru ce perioada suntem obligati sa pastram ...
19Apr2025
Norma sanitar veterinata introducere in tara alimente nonanimale
de
Gina Popescu
valabil la 19 Apr 2025
Intrebare:
Societate comerciala avand domeniu de activitate comertul cu produse tip alune si legume uscate, cumpara de la furnizorul din Slovacia marfa pe care o revinde pe teritoriul Romaniei.
Am fost informati de catre A.N.S.V.S.A ca, conform Ordinului 120/2022 suntem obligati sa raportam catre ei cu cel putin 24 de ore inaintea sosirii transportului la depozitul de destinatie achizitiile de marfa, ...
14Apr2025
Cheltuieli de cazare in delegare. Necesitatea documentului justificativ
de
Rodica Mantescu
valabil la 14 Apr 2025
Intrebare:
Am un salariat pe care il deplaseaza in Danemarca pentru 3 zile (la un client).
La plecare ii achit: 562.5 euro compusa:
* diurna 262.5 euro (conform biletului de avion) 3 zile * 87.5 euro/ zi (35*2.5 diurna max ded)
* 2 nopti de cazare ii dau 150 euro *2 nopti = 300 euro (cazare conform plafon cazare strainatate clasa A)
Pentru cazare este obligat sa prezinte vreun document?
12Apr2025
Reguli generale privind arhivarea documentelor justificative la punctele de lucru si la sediul social
de
Amelia Dumitras
valabil la 12 Apr 2025
Intrebare:
Societatea noastra detine mai multe puncte de lucru in tara. La aceste puncte de lucru se pastreaza documentele emise si anume: registre de casa cu documentele anexe (dispozitii de plata pt avans decont angajati, z-ul de la casa de marcat si foaia de varsamant cu depunerea banilor la banca), facturi emise, avize de iesire a marfii catre alte puncte de lucru si receptii de la alte puncte de ...
09Apr2025
Perioada fiscala de dupa inceperea procedurii de lichidare
de
Profeanu Laura
valabil la 09 Apr 2025
Intrebare:
SC .... SA a intrat in dizolvare cu lichidare in iunie 2022. Pentru anul 2022, SC .... SA a depus declaratia 101 si a platit impozitul pe profit.
INTREBARE:
1. Pentru calculul si raportarea impozitului pe profit, incepand cu 01.01.2023 (1 ianuarie al anului urmator deschiderii procedurii de lichidare) SC..... SA trebuie/poate/este obligata sa aiba o singura perioada fiscala de calcul si ...
07Apr2025
Imprumuturi intre societati afiliate
de
Olga Crevelescu
valabil la 07 Apr 2025
Intrebare:
O persoana fizica este asociat unic al firmei A. Aceeasi persoana fizica detine si 50% dintr-o alta firma, B, impreuna cu un alt asociat! Este corect ca firma A sa imprumute cu bani firma B, ori de cate ori aceasta are nevoie, putand merge pana la de cateva ori pe luna, iar firma B sa-i inapoieze la un moment dat? Care sunt conditiile in care o poate face, daca poate, pe ce perioada si cu ce ...