Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Septembrie 2024

Tranzactii cu parti sociale. Plata in numele altei persoane. Aspecte contabile

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
valabil la 11 Mai 2024

Intrebare: O societate comerciala, SRL, A, cumpara 50% parti sociale de la o societate X SRL si alte 50% parti sociale de la o societate Y SRL, pe care le va vinde la o societate Z SRL cu o valoare mult mai mare. Intrebare: 1. Aceasta vanzare se va face pe baza contracului de vanzare-cumparare, este necesara si emiterea facturilor pentru aceasta tranzactie? 2. Care sunt inregistrarile contabile corecte la aceasta tranzactie? 3. Impozitul va fi platit la trimestru sau ca diferenta intre valoarea de achizitie si cea de vanzare X 16%? Se poate acoperi pierderea din anul precedent? 4. La fel si pentru societatea X si Y - care vor fi inregistrarile contabile si pentru aceste societati? In cazul in care societatea A plateste o factura de tichete de masa pentru societatea B, factura fiind emisa cu datele societatii B, care ar fi inregistrarile contabile corecte? Multumesc!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1413

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitate Monografii

Aug162024

Investitii la spatii inchiriate de la persoane fizice

de Profeanu Laura valabil la 16 Aug 2024
Intrebare: Persoana fizica - proprietar imobil inchiriaza spatiu catre societate comerciala pe o perioada de 10 ani. La acest imobil se vor aduce imbunatatiri si modificari substantiale in vederea desfasurarii in bune conditii a activitatii agentului economic si pentru a obtine toate avizele si autorizatiile necesare. Valoarea investitiei este de aproximativ 100.000 euro adica (100.000/120 luni = 833 ...
Aug122024

Contabilitate in partida simpla asociatie

de Gina Popescu valabil la 12 Aug 2024
Intrebare: Este vorba despre o asociatie de deces, nu stiu exact ce statut juridic are, insa nu are alte incasari decat contributiile membrilor - suma fixa pentru fiecare decedat (nu cotizatie). Are 2 salariati pe statul de plata, presedintele si casierul, (depune D112) insa inteleg ca printr-o hotarare a presedintelui remunereaza lunar cenzorii cu 300 lei de fiecare, fara nicio retinere. La ANAF depune ...
Iul162024

Cheltuieli cu protectia mediului inconjurator

de Profeanu Laura valabil la 16 Iul 2024
Intrebare: O firma care introduce marfa cu ambalaje in tara, are incheiat contract de reciclare cu o firma specializata. Factura lunara primita de la firma de reciclare se inregistreaza ca si cheltuiala in contul 628 sau 652?
Iun042024

Statutul Cultului Crestin Penticostal - Biserica lui Dumnezeu Apostolica din Romania

de Profeanu Laura valabil la 04 Iun 2024
Intrebare: O biserica apartinand cultului penticostal a fost infiintata in anul 2008. Avea obligatia inregistrarii ca platitoare de impozit pe profit, inregistrarii in registrul entitatilor sociale si depunerea bilanturilor anuale? Ce acte normative in domeniul fiscal si contabil trebuie respectate de o unitate de cult in anul 2024 si ce declaratii trebuie sa depuna dpdv fiscal si contabil?
Mai222024

Deducerea taxei pentru persoana impozabila cu regim mixt si persoana partial impozabila

de Profeanu Laura valabil la 22 Mai 2024
Intrebare: Pentru situatia 2, cand imobilul este inchiriat cu si fara tva: imobilul a fost achizitionat cu taxare inversa, dar au fost facute si amenajari cu tva. 1. Daca pentru partea de cladire inchiriata fara tva se face ajustare pentru tva de la achizitie, cum se procedeaza in cazul amenajarilor (asa cum am precizat amenajarile sunt efectuate atat pentru intreaga cladire, dar si specific pentru anumiti ...
Mai202024

Deducerea taxei pentru persoana impozabila cu regim mixt si persoana partial impozabila

de Profeanu Laura valabil la 20 Mai 2024
Intrebare: Va rog, o opinie referioare la tva, jurnal cumparari al societatii A, inainte si dupa inchirierea imobilului 3, in toate cazurile: 1. Imobil 1 si 2 achizitionate cu taxare inversa, inchiriate cu tva, inclusiv facturare utilitati; imobil 3 achizitionat cu taxare inversa, amenajari cu tva (intreaga cladire si specific clientilor), inchiriat cu tva; 2. Imobil 1 si 2 achizitionate cu taxare inversa, ...