Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Tratament contabil si fiscal amortizare investitie

Raspuns oferit de
Costin A. Istrate

Costin A. Istrate
Consultant in management
valabil la 03 Aug 2022

Intrebare: O regie autonoma are primit in administrare in baza unui contract de administrare, o cladire in valoare de 1.446,076 lei (reevaluata). In perioada de administrare regia a efectuat investitii la cladire dupa cum urmeaza: 1. Amenajare 1 din fonduri proprii = 12325,68 lei, valoare amortizata 8.764,95 lei, valoare ramasa 3560,73. 2. Amenajare 2 din fonduri proprii = 40.255,20 lei, valoare amortizata 20.129,64 lei, ramas de amortizat 20.125,56 lei. 3. Amenajare sistem de supraveghere video la cladire, din subventii 100% de la proprietar (CONSILIUL JUDETEAN) valoare de 46.833,11 lei. Valoare amortizata 21.953,10, valoare ramasa 24.880,01. Cladirea urmeaza sa fie restituita proprietarului cu propunerea de a fi demolata. Care sunt tranzactiile contabile si implicatiile fiscale pentru a finaliza acest proces, din punctul de vedere a regiei autonome?

Tip societate: R.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: CAEN 5223

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

Apr222024

Amortizare programe informatice

de Profeanu Laura valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: O societate cumpara un software necesar pentru vanzari cu durata de utilizare nelimitata. Ulterior va primi facturi de actualizare soft sau de imbunatatire. Cum trebuie sa trateze softul initial din punctul de vedere al amortizarii. Avand in vedere ca are durata de utilizare nelimitata il poate amortiza in 3 ani dpdv fiscal? Actualizarile le poate trata ca imobilizari separate si sa le amortizeze ...
Ian042024

Amortizare cheltuieli de racordare

de Mariana Prejbeanu valabil la 04 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra dezvolta o investitie imobiliara si a incheiat cu E-Distributie Muntenia SA un contract de racordare. Conform contractului incheiat, societatea noastra trebuie sa achite catre E-Distributie Muntenia SA un tarif de racordare. In contabilitatea societatii noastre am inregistrat plata acestui tarif de racordare in contul 205. In contract nu este stabilita durata dreptului de ...
Dec162023

Achizitii active, amortizare, dosar dauna asigurator

de Elena Ionescu valabil la 16 Dec 2023
Intrebare: Rog monografie pentru inregistrarea in contabilitate si gestiune a mijloacelor fixe (cod clasificare si perioada de am.) o.i. Factura de achizitie: poz. 1 - Tablou automatizare sistem sanitar = 4500 lei; poz. 2 - plutitor = 2067 lei; poz. 3 - servicii montare = 596 lei; poz. 4. servicii punere in folosinta = 900 lei. Valoarea produselor achizitionate se recupereaza prin dosar de dauna de la ...
Iul282023

Durata de amortizare imobilizari necorporale

de Olga Crevelescu valabil la 28 Iul 2023
Intrebare: Care este durata de amortizare a imobilizarilor necorporale, in speta licente, programe informatice, aplicatii informatice, un soft contabil sau de productie (ERP sau MES)? Multumesc.
Iul072023

Tratamentul subventiei primite ulterior efectuarii investitiei

de Alexandru Palaghia valabil la 07 Iul 2023
Intrebare: In luna iunie, la societatea noastra s-au finalizat lucrarile cu instalarea unor panouri fotovoltaice si a unei statii de incarcare electrica (pentru autoturisme). Toate aceste lucrari fac obiectul unui dosar de finantare nerambursabila prin programul ELECTRIC-UP (acceptat de Ministerul Energiei inca din 2022). Toate costurile investitiei au fost achitate din surse proprii, urmand sa recuperam ...
Iun252023

Monografie contabila achizitie program informatic

de Costin A. Istrate valabil la 25 Iun 2023
Intrebare: Am achizitionat un program informatic pentru SAF-T, pentru care s-a semnat un contract in valoare de 3500 euro fara TVA cu plata in 12 rate. Precizam ca prestatorul emite lunar factura pentru fiecare rata la cursul BNR din ziua emiterii facturii. Care este monografia contabila a programului informatic achizitionat, receptia si calculul amortizarii?