Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 2 Iunie 2023

Tratament contabil si fiscal pentru marfa neasigurata, distrusa in incendiu

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare: La sediul societatii s-a intamplat un eveniment neprevazut, un incendiu, care a afectat stocul de marfa. Ce documente trebuie sa detina societatea in aceasta situatie pentru a nu fi nevoita sa ajusteze TVA-ul aferent marfii distruse? Ce inregistrari contabile trebuie facute pentru scaderea stocului si daca mai este necesar sa anuntam ANAF-UL. Mentionam ca asigurarea aferenta stocului de marfa a expirat in data de 31.03.2023, iar evenimentul s-a produs in data de 14.05.2023. Va multumim pentru colaborare.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4639

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 70.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "E-Factura, E-Transport. 10 studii de caz de maxima importanta."!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Ajustarea deducerii TVA

Apr172023

Riscuri fiscale la vanzarea marfurilor sub costul de achizitie

de Amelia Dumitras valabil la 17 Apr 2023
TVA
Intrebare: Va rog sa precizati care este regimul fiscal al vanzarii marfurilor sub costul de achizitie din punct de vedere al TVa si al impozitului pe profit in urmatoarea situatie: Societate cu activitate de comert cu ridicata-vanzari directe, fara depozitare, in cadrul unei tranzactii a vandut un produs care face parte din portofoliu sub pretul de achizitie (dintr-o eroare a facut oferta la pret mai mic ...
Ian222023

Tehnici comerciale de vanzare marfa sub costul de achizitie, regim fiscal impozit pe profit si TVA

de Amelia Dumitras valabil la 22 Ian 2023
TVA
Intrebare: Societate comerciala detine stocuri de mobilier, materiale de constructii, obiecte sanitare, mai vechi de 10-15 ani, unele fiind achizitionate cu cota tva de 24%, 20%. Produsele sunt iesite din colectie, nu mai sunt reaprovizionabile, unele sunt si deteriorate de la expunere si manipulare. Se pot vine aceste produse sub costul de achizitie? Ce implicatii fiscale sunt? Trebuie ajustat tva?
Oct122022

Tratament fiscal scoatere creante clienti din evidenta contabila

de Alexandru Palaghia valabil la 12 Oct 2022
TVA
Intrebare: Va rog sa imi spuneti cum tratez din punct de vedere al tva-ului dar si a deductibilitatii, o creanta din 2018, pentru care am dat clientul in judecata, insa instanta a incetat procedura de executare silita din cauza ca nu exista bunurile urmaribile. Multumesc!
Iun032021

Materiale degradate calitativ, regim TVA

de Elena Garofil valabil la 03 Iun 2021
TVA
Intrebare: Microintreprindere platitoare de TVA, firma de confectii la comanda si cu magazin de desfacere, are stocuri de materii prime si materiale foarte vechi: confectii, papiote, ace etc., aflate intr-o stare de degradare calitativa, uzate fizic si moral. Magazinul a fost inchis deoarece avea activitate redusa. Avand in vedere pandemia, activitatea la comanda a fost si ea semnificativ redusa. Pentru a ...
Oct292020

Ajustare TVA, documente, inregistrare TVA

de Elena Garofil valabil la 29 Oct 2020
TVA
Intrebare: Care sunt conditiile, documentele si procedura de ajustare TVA in cazul in care avem mai multe facturi, ramase neachitate, emise catre un client care a intrat in insolventa. Ce documente trebuie sa avem astfel incat sa putem beneficia de ajustarea TVA? Ce note contabile trebuie sa intocmim si ce documente trebuie sa avem la baza intocmirii acestora? Trebuie sa notificam clientul?
Iun152020

Marfa degradata, expirata. Regim TVA

de Elena Garofil valabil la 15 Iun 2020
TVA
Intrebare: Societate comerciala-microintreprindere-activitate bar si restaurant, inchisa cu ordonanta de urgenta. Stocurile cu produse alimentare expirate cum se scad din gestiune? S-a facut lista de inventar cu comisie care a constatat ca produsele sunt expirate, degradate si au fost aruncate, activitatea fiind reluata doar cu terasa. Sunt deductibile din punct de vedere TVA?