Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Mai 2024

Tratament contabil si fiscal pentru marfa neasigurata, distrusa in incendiu

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare: La sediul societatii s-a intamplat un eveniment neprevazut, un incendiu, care a afectat stocul de marfa. Ce documente trebuie sa detina societatea in aceasta situatie pentru a nu fi nevoita sa ajusteze TVA-ul aferent marfii distruse? Ce inregistrari contabile trebuie facute pentru scaderea stocului si daca mai este necesar sa anuntam ANAF-UL. Mentionam ca asigurarea aferenta stocului de marfa a expirat in data de 31.03.2023, iar evenimentul s-a produs in data de 14.05.2023. Va multumim pentru colaborare.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4639

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Ajustarea deducerii TVA

Mar202024

Inregistrare decizie de impunere

de Elena Garofil valabil la 20 Mar 2024
TVA
Intrebare: Societate comerciala, cu cod CAEN agentie imobiliara, a achizitionat in anii 2019-2021 trei apartamente de la dezvoltatori imobiliari pe care le inchiriaza tertilor (apartamentele sunt inregistrate in cont 215 si s-a aplicat taxarea inversa la achizitie). Inchirierea se face cu tva, societatea avand depusa notificare pentru aplicare tva la chirie. Societatea avea la luna decembrie 2023 de ...
Nov092023

Scaderea din gestiune a productiei agricole in curs

de Alexandru Palaghia valabil la 09 Nov 2023
TVA
Intrebare: O persoana juridica romana X, inregistrata in scopuri de TVA, platitoare de impozit pe profit, detine in arenda 25 ha de pamant. Dupa recolta din luna octombrie, pe aceasta suprafata s-au mai facut lucrari (discuit, arat) in valoare de 7.000 lei. De asemenea, au fost alocate acestei suprafete si cheltuieli indirecte (cu personalul) in valoare de 4.500 lei. Din luna noiembrie societatea isi ...
Oct232023

Corectare eroare contabila si fiscala TVA

de Amelia Dumitras valabil la 23 Oct 2023
TVA
Intrebare: Am inregistrat eronat o factura de garantie de la un furnizor platitor de TVA si am dedus TVA (factura era fara TVA), am declarat in D394, cum corectez eroarea in D300 si D394?
Iul042023

Inregistrare vanzare autoturism pentru care s-a limitat dreptul de deducere a TVA

de Elena Garofil valabil la 04 Iul 2023
TVA
Intrebare: Monografie ajustare TVA la livrare autoturism cu TVA deductibil redus la 50%.
Apr172023

Riscuri fiscale la vanzarea marfurilor sub costul de achizitie

de Amelia Dumitras valabil la 17 Apr 2023
TVA
Intrebare: Va rog sa precizati care este regimul fiscal al vanzarii marfurilor sub costul de achizitie din punct de vedere al TVa si al impozitului pe profit in urmatoarea situatie: Societate cu activitate de comert cu ridicata-vanzari directe, fara depozitare, in cadrul unei tranzactii a vandut un produs care face parte din portofoliu sub pretul de achizitie (dintr-o eroare a facut oferta la pret mai mic ...
Ian222023

Tehnici comerciale de vanzare marfa sub costul de achizitie, regim fiscal impozit pe profit si TVA

de Amelia Dumitras valabil la 22 Ian 2023
TVA
Intrebare: Societate comerciala detine stocuri de mobilier, materiale de constructii, obiecte sanitare, mai vechi de 10-15 ani, unele fiind achizitionate cu cota tva de 24%, 20%. Produsele sunt iesite din colectie, nu mai sunt reaprovizionabile, unele sunt si deteriorate de la expunere si manipulare. Se pot vine aceste produse sub costul de achizitie? Ce implicatii fiscale sunt? Trebuie ajustat tva?