Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 11 Februarie 2025

Valorificare mobilier uzat, catre clienti si salariati

Intrebare:

Societatea noastra se ocupa cu mobilarea spatiilor de birouri si are un stoc de mobilier care a ramas in depozit ca urmare a unor comenzi gresite, retururi de la clienti etc., mobilier care nu mai poate fi vandut catre clienti si de care firma ar vrea sa scape, deoarece are cheltuieli inutile cu depozitarea lor: sa il caseze sau sa il doneze catre angajatii proprii si catre diverse persoane fizice si firme partenere, avand in vedere ca mobilierul nu a putut fi vandut, desi a fost propus in proiecte de-a lungul timpului.

Societatea nu ar vrea sa il dea spre distrugere, avand in vedere ca totusi este mobilier in stare relativ buna, dar din punctul de vedere al societatii noastre consideram ca nu mai poate aduce beneficii economice viitoare, deoarece unele sunt bunuri care nu se mai produc (s-au scos din fabricatie), deci nu mai pot fi propuse in proiecte. Avand in vedere noile tendinte privind raportarea ESG de care va trebui sa se tina seama in anii urmatori, firma ar dori ca mobilierul sa nu fie casat si distrus, ci cumva sa fie reciclat prin folosirea lui de catre alte persoane care doresc sa il foloseasca (fie angajati proprii, fie parteneri de afaceri). Firma ar dori sa scape de stocul de marfa cu ocazia inventarierii care va avea loc la inceputul anului 2025 (pentru anul 2024).

Care ar fi procedura si implicatiile fiscale, atat pentru societate cat si pentru primitori (in cazul in care sunt angajati proprii si in cazul in care nu sunt angajati proprii)?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4665

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Feb102025

Cota TVA vanzare apartament

de Gina Popescu valabil la 10 Feb 2025
Intrebare: Va rugam sa ne precizati care este legislatia aplicabila din punct de vedere al TVA-ului in urmatoarea speta: O persoana fizica semneaza un antecontract de vanzare-cumparare apartament in anul 2023 cu cota de tva de 5% si i se stabileste un grafic de plata pana in data de 20.07.2026. Care va fi cota finala de TVA la finalizarea contractului. Exista vreo obligatie, pe perioada graficului, de ...
Feb052025

Inchiriere imobile proprii sau utilizate in baza unui contract de comodat

de Olga Crevelescu valabil la 05 Feb 2025
Intrebare: O societate comerciala platitoate de TVA si impozit pe profit, cu cod CAEN 6820, inchiriaza apartamente proprii si/cele luate in comodat de la persoane fizice. Aceasta este singura sa activitate, nu obtine veniruri si din alte activitati. Intre proprietar (persoana fizica) si societate (SRL) sunt incheiate contracte de comodat (imprumut de folosinta), cu respectarea prevederilor Codului ...
Ian282025

Prestare servicii si livrare intracomunitara de bunuri de catre un neplatitor de TVA

de Gina Popescu valabil la 28 Ian 2025
Intrebare: O societate din Romania, care are si cod special de TVA, doreste colaborare, cu o societate din Suedia, platitoare de TVA. Colaborarea consta in livrarea de produse si servicii: - se executa un produs digital ( 3d, 2d) - daca se aproba, se va produce la o imprimanta 3d, produsul fizic, dupa care este trimis in Suedia prin Curier - produsul efectiv, de ex in acest caz, este un recipient ...
Ian272025

Renuntarea la diurna

de Profeanu Laura valabil la 27 Ian 2025
Intrebare: Directorul general nu doreste sa i se mai calculeze/vireze diurna cuvenita pentru deplasari. Doreste sa semneze o declaratie prin care specifica clar ca nu doreste sa primeasca diurna, indiferent de durata deplasarii. Va rog sa ma ajutati cu un punct de vedere. E vreo problema daca nu inregistram /viram aceste sume datorate conform informatiilor din ordinele de deplasare?
Ian042025

Servicii monitorizare video santier. Locul prestarii

de Irina Dumitrescu valabil la 04 Ian 2025
Intrebare: O societate (A) inregistrata in scop de TVA (DOAR) in Romania, presteaza lucrari asimilate constructiilor, pe teritoriul Germaniei, unei societati (B) din Germania, inregistrata in scop de TVA in Germania. O societate (C) din Germania si inregistrata in scop de TVA in Germania, presteaza catre societatea (A) din Romania si inregistrata in scop de TVA doar in Romania, servicii de monitorizare ...
Dec182024

Regimul TVA pentru operatiunile in legatura cu constructiile

de Alexandru Palaghia valabil la 18 Dec 2024
Intrebare: Fie (A) SRL, platitor de impozit pe profit si inregistrat in scopuri de TVA in Romania, care presteaza in Germania, in baza unui contract de prestari servicii, lucrari asimilate constructiilor (proiectare parc fotovoltaic si montaj panouri fotovoltaice), pentru un client (B) din Germania, inreg in scopuri de TVA in Germania. Subliniez ca atat terenul pe care se ridica parcul fotovoltaic, cat ...