Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 3 Noiembrie 2025

Valorificare mobilier uzat, catre clienti si salariati

Intrebare:

Societatea noastra se ocupa cu mobilarea spatiilor de birouri si are un stoc de mobilier care a ramas in depozit ca urmare a unor comenzi gresite, retururi de la clienti etc., mobilier care nu mai poate fi vandut catre clienti si de care firma ar vrea sa scape, deoarece are cheltuieli inutile cu depozitarea lor: sa il caseze sau sa il doneze catre angajatii proprii si catre diverse persoane fizice si firme partenere, avand in vedere ca mobilierul nu a putut fi vandut, desi a fost propus in proiecte de-a lungul timpului.

Societatea nu ar vrea sa il dea spre distrugere, avand in vedere ca totusi este mobilier in stare relativ buna, dar din punctul de vedere al societatii noastre consideram ca nu mai poate aduce beneficii economice viitoare, deoarece unele sunt bunuri care nu se mai produc (s-au scos din fabricatie), deci nu mai pot fi propuse in proiecte. Avand in vedere noile tendinte privind raportarea ESG de care va trebui sa se tina seama in anii urmatori, firma ar dori ca mobilierul sa nu fie casat si distrus, ci cumva sa fie reciclat prin folosirea lui de catre alte persoane care doresc sa il foloseasca (fie angajati proprii, fie parteneri de afaceri). Firma ar dori sa scape de stocul de marfa cu ocazia inventarierii care va avea loc la inceputul anului 2025 (pentru anul 2024).

Care ar fi procedura si implicatiile fiscale, atat pentru societate cat si pentru primitori (in cazul in care sunt angajati proprii si in cazul in care nu sunt angajati proprii)?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4665

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

24Oct2025

Tratament fiscal corectie servicii intracomunitare

de Costin A. Istrate valabil la 24 Oct 2025
Intrebare: Societatea noastra, X_RO vinde role de produs tiparit catre client Y_Germania in baza unei comenzi ferme (nu avem contract cu clauze). Se constata ca sensul rolelor nu este corect, clientul Y_Germania apleaza la o alta entitate Z_Germania care rebobineaza rolele si emite factura servicii catre societatea X_RO. Factura emisa de Z_Germania contine TVA, nu este mentionat "taxare ...
24Oct2025

Servicii intracomunitare din Germania. Mentiune taxare inversa

de Vera Constantin valabil la 24 Oct 2025
Intrebare: Societatea noastra, X_RO vinde role de produs tiparit catre client Y_Germania in baza unei comenzi ferme (nu avem contract cu clauze). Se constata ca sensul rolelor nu este corect, clientul Y_Germania apleaza la o alta entitate Z_Germania care rebobineaza rolele si emite factura servicii catre societatea X_RO. Factura emisa de Z_Germania contine TVA, nu este mentionat "taxare ...
08Oct2025

Creanta neincasata, fila de CEC falsa, tratament fiscal si contabil

de Elena Garofil valabil la 08 Oct 2025
Intrebare: In anul 2017 societatea vinde unei persoane juridice (nu au avut tranzactii pana la momentul respectiv) bunuri in valoare de 19.550 lei + tva 3714.50 lei. Pentru plata lor cumparatorul a emis o fila CEC, fila ce a fost respinda la plata intrucat era falsa. S-a dovedit ca, cumparatorul nu era reprezentantul fimei respective, persoana care a cauzat prejudiciul nu a putut fi identificata. In ...
16Sep2025

Acordare ajutor pentru tratament medical

de Vera Constantin valabil la 16 Sep 2025
Intrebare: Societatea noastra doreste sa acorde ajutor financiar in doua cazuri, astfel: a) acoperirea cheltuielilor de tratament oncologic al unui salariat angajat cu 1 ora pe zi; b) tratamentul medical oncologic al parintelui unui salariat. Va rugam sa ne spuneti daca avem posibilitate legala pentru decontarea acestor cheltuieli, baza legala pentru deductibilitatea acestora si monografia ...
04Aug2025

Prelucrare bunuri cu transport in Elvetia

de Vera Constantin valabil la 04 Aug 2025
Intrebare: O fabrica din Romania produce un component care necesita un tratament care se poate face doar in Elvetia. Componentul fabricat in Romania pleaca in Elvetia, iar dupa tratament se intoarce in Romania. Va rog sa ma ajutati din punct de vedere a TVA-lui si fiscal ce inregistrari/declaratii necesita acest proces. Va multumesc anticipat pentru raspuns!
01Aug2025

Export autoturism in Tunisia

de Vera Constantin valabil la 01 Aug 2025
Intrebare: O societate platitoare de tva in Romania vinde o un autoturism din patrimoniul firmei, unei societati din Tunisia. Cum va emite factura - cu tva sau fara? Clientul din Tunisia este inregistrat in scopuri de tva si varinta ca nu este inregistrat in scopuri de tva, va rog raspuns pentru ambele situatii. Masina este amortizata integral, o poate vine la orice pret, banuiesc!? Si ce documente mai ...
x