Vanzare imobil adjudecat la licitatie catre o institutie publica
Anul trecut firma a cumparat prin licitatie un imobil in vederea vanzarii catre consiliul local. Consiliul local nu putea sa participe la licitatie. Imobilul a fost inregistrat la mijloace fixe. Acum a fost intocmit un contract de vanzare catre consiliul local in care este specificat platile va fi in termen de trei ani incepand din anul 2026.
Intrebare: SRL-ul trebuie sa intocmeasca factura de vanzare? Firma depaseste pragul de tva 300.000 lei. Din iulie va fi platitor de TVA?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!