Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Vanzare imobil. Cheltuieli efectuate in avans. Deductibilitate

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
valabil la 11 Iun 2019

Intrebare: Pe data de 06.06.2019, firma noastra a vandut un imobil la valoarea de piata. Dupa vanzarea imobilului firma are urmatoarele solduri la data de 06.06.2019: Sold 471 impozit cladirii - 201 RON, Sold 471 impozit teren - 21 RON, Sold 471 Asigurare TADF obligatorie - 65,70 RON, Sold 471 Asigurare Tert - 27,90 RON. Aceste cheltuilei au fost facute in avans, sunt pe un an, perioada 01.01.2019 - 31.12.2019. Intrebare: Putem sa trecem pe cheltuieli deductibile diferenta ramasa in urma vanzarii pentru aceste cheltuieli in avans? Din punctul meu de vedere consider ca sunt deductibile deoarece sunt incadrate ca conform ART. 25 Cheltuieli, (1): Pentru determinarea rezultatului fiscal sunt considerate cheltuieli deductibile cheltuielile efectuate in scopul desfasurarii activitatii economice, inclusiv cele reglementate prin acte normative in vigoare, precum si taxele de inscriere, cotizatiile si contributiile datorate catre camerele de comert si industrie, organizatiile patronale si organizatiile sindicale. a).scopul desfasurarii activitatii economice, deoarece a rezultat doua venituri - profit brut vanzarea imobilului si din contul 105 -1175, alte elemente similare veniturilor b). inclusiv cele reglementate prin acte normative cheltuielile in avans enumerate mai sus sunt taxe obligatorii impuse de statul roman prin acte normative 

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4614

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozitele si taxele locale

Mar212024

Sediu SRL PFA aflat in locuinta proprietate personala a unei persoane fizice

de Vera Constantin valabil la 21 Mar 2024
Intrebare: Sediul social fiind la asociat acasa, ma intreaba daca poate sa isi deduca pe firma o parte din intretinere si utiliati, pentru camera declarata sediul social. Este obligat sa declare la DITL ca locuinta mixta si apoi sa plateasca alt impozit pentru acel sediu social? Nu presteaza serviciile acolo, le are declarate la terti. Iar pentru PFA pe servicii de IT, dar care lucreaza la sediul declarat, ...
Mar142024

Comodat imobil. ONG

de Vera Constantin valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati si cu modul de refacturare a impozitului pe cladire, care este impus de catre Primarie Fundatiei A, dar in contractul de comodat este prevazut ca aceasta suma sa fie refacturata comodatarului, Fundatiei B. Cum intocmeste Fundatia A factura cu impozitul local?
Mar132024

Facturare inchiriere imobile ONG

de Vera Constantin valabil la 13 Mar 2024
Intrebare: O fundatie cu activitate economica si platitoare de TVA incheie un contract de comodat cu o alta Fundatie (B), neplatitoare de TVA, avand ca obiect darea in comodat a unui imobil, proprietatea Fundatiei (A). In contract se stipuleaza faptul ca plata utilitatilor si a impozitului pe cladire cade in sarcina comodatarului (fundatia B). Va rog sa-mi spuneti cum trebuie sa factureze aceste cheltuieli ...
Nov212023

Reevaluare imobil in scop fiscal detinut in comodat. Inregistrare in contabilitate

de Profeanu Laura valabil la 21 Nov 2023
Intrebare: Avem un imobil proprietatea firmei, dar si un imobil luat cu contract de comodat la societate. Cand trebuie reevaluat acest imobil si ar trebui reevaluat si cel luat cu contract de comodat, deoarece este imobil nerezidential? Totate imobilele - indiferent ca sunt sau nu proprietatea firmei, daca sunt folosite de firma, deci sunt nerezidentiale, este OBLIGATORIU a se reevalua la 3 ani? Rezultatele ...
Oct202023

Incadrarea fiscala a imobilului din categoria rezidential in urma punerii la dispozitia unei activitati economice

de Alexandru Palaghia valabil la 20 Oct 2023
Intrebare: Persoana fizica detine un apartament de 4 camere pe care l-a dat in folosinta in baza de contract de comodat unei persoane care desfasoara activitate independenta (PFA) care isi incepe activitatea in august 2023. Este necesar ca proprietarul sa depuna pana 31.03.2024 raport de reevaluare in vederea calcularii corecte a impozitului pe cladire sau la data depunerii declaratiei la DITL pentru ...
Oct072023

Reparatii sediu in comodat

de Vera Constantin valabil la 07 Oct 2023
Intrebare: O societate, care are declarat sediu social in cladirea proprietate personala asociat, face reparatie (schimbare) acoperis. Cheltuiala cu acest serviciu se poate deconta integral pe firma? Daca se deconteaza pe firma, sunt implicatii la taxele locale, respectiv declarare si majorare impozit cladire? Mentionez ca sediul a fost declarat fara activitate economica. Multumesc.