Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024

Vanzare utilaje cu instalare, data exigibilitate TVA

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 21 Sep 2020

Intrebare:
Am un contract prin care s-au stabilit termenii operatiunii de vanzare-cumparare pentru 10 utilaje in pretul carora sunt incluse; transportul, montajul si punerea in functiune a acestora in locatiile indicate de cumparator.
 
Avand in vedere numar de utilaje/locatiile diferite stabilite pentru montaj/disponibilitatea beneficiarului etc., operatiunea se poate derula pe o perioada mai lunga de timp (rar se trece insa, sa trecem de la o luna la alta).
 
Cand ar trebui emisa factura fiscala aferenta contractului (dupa fiecare montaj in parte sau la finalizarea montajului pentru toate cele 10 echipamente)?
 
Mentionez ca exista situatii in care fiecare montaj se finalizeaza cu intocmirea unui proces verbal de montaj in punere in functiune, dar si situatii in care se monteaza echipamentele iar punerea in functiune se face, pentru toate, la aceiasi data.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4669

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Feb292024

Arhivarea fizica a documentelor, serviciul de legatorie

de Amelia Dumitras valabil la 29 Feb 2024
Intrebare: Pentru arhivarea documentelor unei societati este obligatoriu activitatea de legatorie a dosarelor? Sau e de ajuns ca documentele sa fie aranjate in dosare conform instructiunilor privind activitatea de arhiva la creatorii si detinatorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Nationale prin ordinul de zi nr.217 din 23 mai 1996? Multumesc.
Feb292024

Factura de penalitati primita

de Olga Crevelescu valabil la 29 Feb 2024
Intrebare: Daca am primit o factura de penalitati (nu s-a primit momentan in e-Factura) si nu suntem de acord cu specificatiile facturate, putem refuza factura sau suntem obligati sa o inregistram in contabilitate si ulterior sa actionam firma in judecata? Multumesc.
Feb222024

Obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale

de Profeanu Laura valabil la 22 Feb 2024
Intrebare: In cazul in care la o pensiune, care are casa de marcat, se cazeaza o persoana care solicita factura pe srl si achita in numerar, se poate emite chitanta? Sau obligatoriu bon fiscal? Va rog sa imi dati si baza legala.
Feb012024

Legislatia compensarilor efectuate intre agentii economici

de Alexandru Palaghia valabil la 01 Feb 2024
Intrebare: Care este documentul prin care se poate realiza compensarea intre 2 persoane juridice, cu capital privat? Si compensarea astfel documentata este un document justificativ suficient pentru a deduce / colecta TVA-ul facturilor astfel stinse, prin compensare?
Dec172023

Achizitie bunuri/servicii fara documente justificative. Tratament contabil si fiscal

de Ionut Jinga valabil la 17 Dec 2023
Intrebare: Un SRL Platitor de TVA si de Impozit pe profit, efectueaza plati cu cardul pentru achizitia drepturilor de utilizare a diverselor aplicatii informatice, plug-in-uri, etc., necesare companiei. Achizitiile se fac de pe divese site-uri. Unele dintre acestea nu ofera date de identificare a companiilor furnizoare si pentru unele dintre acestea nu se pot obtine facturi pentru inregistrarea in ...
Nov152023

Inregistrare contracte chirii la ANAF. Scutirea de TVA pentru inchirieri

de Profeanu Laura valabil la 15 Nov 2023
Intrebare: Un SRL "AA" inchiriaza spatiul detinut unui alt SRL "BB". Trebuie inregistrat contractul respectiv la ANAF? In momentul achizitiei cladirii SRL-ul "AA" era neplatitor de TVA, conform CAEN nu avea obligatia sa se inregistreze ca platitor TVA. Cum procedeaza daca depaseste plafon TVA pentru venituri din inchiriere spatiu?