Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024

Administrator cu semnatura electronica achizitionata. Semnarea declaratiilor fiscale si a situatiilor financiare. Persoana cu studii economice superioare, neangajata si nemembra CECCAR. Posibilitatea imputernicirii

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 04 Dec 2018

Intrebare: Persoana X este administrator la 2 societati.

1. Daca administratorul are achizitionata semnatura electronica pe numele sau, poate sa semneze Declaratiile fiscale care trebuie depuse la ANAF? Dar situatiile financiare semestriale si anuale? Administratorul nu are functia de director economic sau contabil sef si nu are studii economice superioare

2. Poate semna administratorul, cu semnatura electronica achizitionata pe numele sau, declaratiile fiscale si situatiile financiare semestriale si anuale pe perioada cat este in concediu de crestere a copilului?

3. In cazul in care administratorul nu are achizitionata semnatura electronica, poate sa imputerniceasca o persoana sa semneze Declaratiile fiscale si Situatiile financiare semestriale si anuale cu semnatura electronica a persoanei respective? Persoana respectiva are studii economice superioare dar nu este angajata a societatii si nu are contract de prestari servicii cu societatea deoarece nu este membru CECCAR.

4. Daca o societate comerciala nu are angajat contabil sef sau director economic si nici nu are contract de prestari servicii pentru serviciile de contabilitate, cine va semna Situatiile financiare semestriale si anuale? Poate sa semneze administratorul?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Feb062024

Sume peste plafonul de casa

de Elena Ionescu valabil la 06 Feb 2024
Intrebare: Care e opinia dvs. in legatura cu tratarea sumei peste plafonul legal de casa ca si venit din alte surse cu declararea si plata impozitului aferent de 10%?
Ian122024

Constituire rezerva legala

de Constanta Popa valabil la 12 Ian 2024
Intrebare: Societate comerciala, platitoare de TVA, cu 1 singur salariat, cu un capital social depus si varsat la infiintare in suma de 1 leu. Pe ce suma se constituie rezerva legala? Pe 0,2?
Dec282023

Unitate cult trecere de la evidenta in partida dubla la partida simpla

de Elena Ionescu valabil la 28 Dec 2023
Intrebare: Pentru o unitate de cult, care desfasoara activitate non-profit si activitate economica sub plafonul de 15.000 euro, ma puteti ajuta, va rog, cu procedura de urmat cand se doreste revenirea la partida simpla de la partida dubla? Ce declaratie trebuie depusa si incepand cu ce moment poate tine evidenta in partida simpla? Multumesc.
Oct302023

Modificarea Legii 70/2015

de Mariana Prejbeanu valabil la 30 Oct 2023
Intrebare: Conform ultimelor modificari la Legea 70 privind disciplina financiara se mai poate face restituire de creditare in numerar? Dar ridicari de numerar se pot face in limita a 5000 ron? Se specifica ca se poate plati avans spre decontare de 1000 ron/salariat. La plati se specifica ca plafonul total este de 2000/zi. Avansurile nu intra in acest plafon? Multumesc frumos.
Feb222023

Arhivarea documentelor in format electronic

de Elena Ionescu valabil la 22 Feb 2023
Intrebare: Va rog sa ma indrumati cu o legislatie cu privire la digitalizarea departamentului financiar contabil. Anume: la nivel de conducere se doreste reducerea consumului de papetarie prin arhivarea si stocarea pe dispozitive externe a tuturor documentelor, respectiv NIR, extrase banci, referate de necesitate aferente achizitiilor, registru casa etc. Nu am gasit nimic legal in aceasta privinta (daca o ...
Nov022020

Factura electronica. Arhivarea documentelor

de Constanta Popa valabil la 02 Nov 2020
Intrebare: Am dori sa ne oferiti suportul intr-o problema legata de discutia arhivei clasice versus cea electronica.   In ceea ce priveste situatia unei arhivari electronice a anumitor documente, am vrea sa stim daca se poate face astfel: - Noi avem o platforma online unde clientii nostri persoane juridice lanseaza comenzi pe reperele comercializate de noi - In aceeasi platforma ei ...