Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Martie 2023

Arhivarea documentelor in format electronic

Raspuns oferit de
Elena Ionescu

Elena Ionescu
Consultant fiscal
Intrebare: Va rog sa ma indrumati cu o legislatie cu privire la digitalizarea departamentului financiar contabil. Anume: la nivel de conducere se doreste reducerea consumului de papetarie prin arhivarea si stocarea pe dispozitive externe a tuturor documentelor, respectiv NIR, extrase banci, referate de necesitate aferente achizitiilor, registru casa etc. Nu am gasit nimic legal in aceasta privinta (daca o ok sau nu). Stiu ca daca societatea foloseste un sistem informatic atunci poate stoca datele, dar in afara de registrele obligatorii (carte mare, registru jurnal, inventar) nu am gasit nimic. Ma intereseaza, legal, daca se poate lucra electronic, bineinteles cu semnare electronica. Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 70.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "E-Factura, E-Transport. 10 studii de caz de maxima importanta."!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Mar082023

Pastrarea documentelor financiar contabile pe suport tehnic

de Elena Ionescu valabil la 08 Mar 2023
Intrebare: Multumesc pt raspuns. Mai am o nelamurire: ce documente sunt imperios necesar de listat (ex. NIR, registru casa etc.) sau toate documentele pot sa ramana salvate in cloud?
Dec132022

Stabilire durate de amortizare contabile si fiscale pentru imobilizari corporale la societate care aplica IFRS

de Portal Codul Fiscal valabil la 13 Dec 2022
Intrebare: Societatea detine un utilaj care este folosit in procesul de productie, a carui amortizare se termina in aceasta luna. Putem stabili alta durata de viata utila corelata cu Catalogul mijloacelor fixe? Practic sa i se prelungeasca durata de viata, utilajul este in buna stare si functional. Poate o comisie tehnica sa prelungeasca durata de viata utila? Doar la acest utilaj din clasa lui? Nu se vor ...
Iul232022

Factura platita de asociat. Aspecte contabile si fiscale

de Ionut Jinga valabil la 23 Iul 2022
Intrebare: O microintreprindere, platitoare de TVA, a facut o achizitie intracomunitara de piese auto care urmeaza sa fie vandute. Factura si piesele au fost aduse de curier. Factura de achizitie este facuta de catre furnizor in lei. Plata s-a facut curierului, dar pe chitanta apare numele patronului si nu al firmei deoarece plata depasea 5000 lei. In aceste conditii cum inregistram aceasta chitanta ...
Mai092022

Situatii financiare anuale

de Mariana Prejbeanu valabil la 09 Mai 2022
Intrebare: Societate comerciala cu urmatoarele date financiare: Total active - AN 2019 - 42 812 811 lei, AN 2020 - 43 531 378 lei, AN 2021 - 42 535 816 lei CA - AN 2019 - 13 978 473 LEI, AN 2020 - 10 931 194 lei, AN 2021 - 13 615 816 lei. Nr. mediu salariati - AN 2019 - 80 salariati, AN 2020 - salariati, AN 2021 - 58 salariati. Intrebarea este daca pentru anul 2021, societatea se incadreaza la ENTITATI ...
Feb152022

Acoperire pierderi contabile. Implicatii fiscale

de Portal Codul Fiscal valabil la 15 Feb 2022
Intrebare: O societate aplica Ordin 2844/ 2016. Societatea are profit.  1. Acoperirea pierderilor contabile (sold debitor cont 11711) se poate acoperi din rezervele reprezentand, surplusul din reevaluare (credit cont 1175)?  2. In debitul contului 1174 rezultatul reportat provenit din corectarea erorilor contabile, avem o valoare, aceasta se acopera prioritar inaintea altor pierderi ...
Ian152022

Termen pentru transmitere situatii financiare anuale pentru anul 2021

de Amelia Dumitras valabil la 15 Ian 2022
Intrebare: Imi puteti spune care este termenul de raportare a situatiilor financiare trimestrul IV la ANAF pentru anul 2021 ?
x
0 - /arhivarea-documentelor-in-format-electronic-55237.htm