Arhivarea documentelor in format electronic
Raspuns oferit deElena Ionescu

Consultant fiscal
valabil la 22 Feb 2023
Intrebare: Va rog sa ma indrumati cu o legislatie cu privire la digitalizarea departamentului financiar contabil. Anume: la nivel de conducere se doreste reducerea consumului de papetarie prin arhivarea si stocarea pe dispozitive externe a tuturor documentelor, respectiv NIR, extrase banci, referate de necesitate aferente achizitiilor, registru casa etc. Nu am gasit nimic legal in aceasta privinta (daca o ok sau nu). Stiu ca daca societatea foloseste un sistem informatic atunci poate stoca datele, dar in afara de registrele obligatorii (carte mare, registru jurnal, inventar) nu am gasit nimic. Ma intereseaza, legal, daca se poate lucra electronic, bineinteles cu semnare electronica. Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 70.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "E-Factura, E-Transport. 10 studii de caz de maxima importanta."!
Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii
Mar082023
Pastrarea documentelor financiar contabile pe suport tehnic
de
Elena Ionescu
valabil la 08 Mar 2023
Intrebare: Multumesc pt raspuns. Mai am o nelamurire: ce documente sunt imperios necesar de listat (ex. NIR, registru casa etc.) sau toate documentele pot sa ramana salvate in cloud?
Dec132022
Stabilire durate de amortizare contabile si fiscale pentru imobilizari corporale la societate care aplica IFRS
de
Portal Codul Fiscal
valabil la 13 Dec 2022
Intrebare: Societatea detine un utilaj care este folosit in procesul de productie, a carui amortizare se termina in aceasta luna. Putem stabili alta durata de viata utila corelata cu Catalogul mijloacelor fixe? Practic sa i se prelungeasca durata de viata, utilajul este in buna stare si functional. Poate o comisie tehnica sa prelungeasca durata de viata utila? Doar la acest utilaj din clasa lui? Nu se vor ...
Iul232022
Factura platita de asociat. Aspecte contabile si fiscale
de
Ionut Jinga
valabil la 23 Iul 2022
Intrebare:
O microintreprindere, platitoare de TVA, a facut o achizitie intracomunitara de piese auto care urmeaza sa fie vandute. Factura si piesele au fost aduse de curier. Factura de achizitie este facuta de catre furnizor in lei. Plata s-a facut curierului, dar pe chitanta apare numele patronului si nu al firmei deoarece plata depasea 5000 lei.
In aceste conditii cum inregistram aceasta chitanta ...
Mai092022
Situatii financiare anuale
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 09 Mai 2022
Intrebare: Societate comerciala cu urmatoarele date financiare: Total active - AN 2019 - 42 812 811 lei, AN 2020 - 43 531 378 lei, AN 2021 - 42 535 816 lei CA - AN 2019 - 13 978 473 LEI, AN 2020 - 10 931 194 lei, AN 2021 - 13 615 816 lei. Nr. mediu salariati - AN 2019 - 80 salariati, AN 2020 - salariati, AN 2021 - 58 salariati. Intrebarea este daca pentru anul 2021, societatea se incadreaza la ENTITATI ...
Feb152022
Acoperire pierderi contabile. Implicatii fiscale
de
Portal Codul Fiscal
valabil la 15 Feb 2022
Intrebare:
O societate aplica Ordin 2844/ 2016.
Societatea are profit.
1. Acoperirea pierderilor contabile (sold debitor cont 11711) se poate acoperi din rezervele reprezentand, surplusul din reevaluare (credit cont 1175)?
2. In debitul contului 1174 rezultatul reportat provenit din corectarea erorilor contabile, avem o valoare, aceasta se acopera prioritar inaintea altor pierderi ...
Ian152022
Termen pentru transmitere situatii financiare anuale pentru anul 2021
de
Amelia Dumitras
valabil la 15 Ian 2022
Intrebare: Imi puteti spune care este termenul de raportare a situatiilor financiare trimestrul IV la ANAF pentru anul 2021 ?