Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 1 Noiembrie 2025

Achizitie ambalaje fara valoare, inregistrari contabile

valabil la 30 Nov 2019
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza marfuri din UE. Aceste marfuri sunt livrate in paleti de lemn. Paletii nu se returneaza furnizorului, fiind inscrisi pe factura furnizorului, numai ca numar si fara valoare. O parte din acesti paleti sunt folositi de catre societate la livrari de marfuri catre clienti. La livrarea catre clienti se precizeaza pe facturile de marfuri numai numarul paletilor, fara valoare si sunt paleti nereturnabili. O parte sunt livrati/ facturati catre o societate de reciclare paleti de lemn. Care este procedura ce se aplica pentru inregistrarea /iesirea acestor paleti in/din gestiune si la ce pret evaluat de intrrare/iesire, avand in vedere caile de iesire de mai sus? Care sunt documentele ce se intocmesc in acest sens (de exemplu: aviz de expeditie fara valoare sau cu valoare pentru livrari la clienti)? Care este monografia contabila ce se aplica pentru evidentierea acestor operatiuni? In prezent societatea inregistreaza urmatoarele operatiuni:

- inregistrare intrare in gestiune a paletilor - evaluati la pretul societatii de reciclare cu inregistrarea 381=7588. Este corect?

- inregistrare paleti folositi la livrari de marfuri catre clienti cu inregistrarea 6588=381. Pentru aceste livrari de paleti, in afara inscrierii numarului de paleti pe factura de marfuri, se intocmeste si un aviz de expeditie fara valoare, aviz ce este predat clientului

- pentru predarea paletilor catre societatea de reciclare se intocmeste factura cu inregistrarea 346=381 4111=703 6588=346. Va multumim pentru sprijinul acordat. Cu respect.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4638

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitate Monografii

31Oct2025

Investitii la spatiu inchiriat

de Vera Constantin valabil la 31 Oct 2025
Intrebare: Adica fac monografie 212.8 =231 cu suma respectiva. Sa intelegeti mai bine in luna martie s-au luat obiecte de inventar in valoare de 10.000, apoi sau luat mijloace fixe in valoare de 20.000 lei. La fiecare sfarsit de luna s.-u facut inregistrari cu cheltuielile respective si anume 231 = 722. Problema e ca firma nu are nimic pe contul 212 cum inchid suma din 231?  
31Oct2025

Imprumut intre societati afiliate. Cum se stabileste dobanda de piata

de Profeanu Laura valabil la 31 Oct 2025
Intrebare: Nelamurirea era daca rata va avea aceeasi suma in fiecare luna, iar dobanda se va calcula la soldul ramas lunar?
31Oct2025

Lichidare societate

de Gina Popescu valabil la 31 Oct 2025
Intrebare: Am societate platita de tva la incasare pe care asociatii decid sa o radieze. Intrebari: - Sumele de incasat de la clienti sunt din perioada 2022-2023 si au fost emise cu tva la incasare.Aceste sume nu sunt contestate de clienti. - Cum tratez sumele din 4111 si cele din 4428? - La inchidere cheltuiala este deductibila? Tot legat de radiere /lichidare care este impozitul care se ...
31Oct2025

Monografie contract de minimis

de Gina Popescu valabil la 31 Oct 2025
Intrebare: O societate neplatitoare de TVA si platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor a semnat un contract pentru un ajutor de minimis. Subventia nerambursabila va cuprinde si achizitie de mijloace fixe, obiecte de inventar si subventionare cheltuieli cu salariile, cheltuieli contabilitate, SSM. Care este monografia contabila, 4452 = 4752, sau trebuie utilizat si contul 472?
31Oct2025

Imprumut intre societati afiliate. Cum se stabileste dobanda de piata

de Profeanu Laura valabil la 31 Oct 2025
Intrebare: Incepand de luna aceasta suma se va primi lunar Va rog sa imi faceti un model de grafic rambursare pe o perioada de 6 luni.
28Oct2025

Amenajare spatiu inchiriat

de Vera Constantin valabil la 28 Oct 2025
Intrebare: Societatea X a deschis o cafenea intr-un spatiu inchiriat. Spatiul inchiriat era o camera goala, iar chiriasul a investit in mobilier, mijloace fixe, varuit etc. Care e monografia contabila si cum se va inregistra investitia facuta de chirias? Proprietarul nu va acoperi nimic din cheltuiala si nici nu va scade din valoarea chiriei lunare.
x