Achizitie servicii intracomunitare
Societatea vinde produse de mic mobilier pentru copii in UE.
Periodic cumparatorul solicita diferite parti de mobilier pentru a-si asigura stoc in cazul in care primeste reclamatii de tipul eventualelor loviri sau zgaraieturi in timpul transportului sau manipularii, pentru care se intocmeste factura si se incaseaza contavaloarea.
Lunar in functie de necesitatea inlocuirii de diferite parti cumparatorul intocmeste factura cu piesele inlocuite.
Cum tratez acest aspect? reclamatii in perioada de garantie.
Rog monografie contabila pentru facturile primite si incadrarea dpdv fiscal.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!