Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 21 Octombrie 2025

Achizitii si livrari intracomunitare

Intrebare:

Fie (A) SRL, platitor de impozit pe profit si inregistrat in scopuri de TVA in Romania, care presteaza in Germania, in baza unui contract de prestari servicii, lucrari asimilate constructiilor (proiectare parc fotovoltaic si montaj panouri fotovoltaice), pentru un client (B) din Germania, inregistrat in scopuri de TVA in Germania. Subliniez ca atat terenul pe care se ridica parcul fotovoltaic, cat si beneficiarul sunt" in", respectiv "din" Germania.

Daca in cadrul contractului societatea (A) trebuie sa puna la dispozitie si materialele necesare efectuarii lucrarii, va rog sa precizati cum trebuie facturate, catre SRL (A) din Romania, din perspectiva TVA-ului, achizitiile de materiale (bunuri) si cum trebuie sa declare societatea (A), aceste achizitiii, in D300, D390, D394, daca:

1) Materialele sunt achizitionate de societatea (A), de la o societatea (C) din Romania (inreg in scop de TVA in Romania) si transportate pe cheltuiala societatii (A) in Germania, unde vor fi folosite?

2) Materialele sunt achizitionate de societatea (A), chiar din Germania, de la o societate (C), inregistrata in scop de TVA in Germania si transportate pe cheltuiala societatii (A) la locatia din Germania, unde vor fi si folosite?

3) Materialele sunt achizitionate din Austria, de la o societate (C), inregistrata in scop de TVA in Austria, de catre societatea (A) si transportate pe cheltuiala societatii (A) la locatia din Germania, unde vor fi folosite?

4) Materialele sunt achizitionate de la o societate (C) dintr-o tara non UE si transportate pe cheltuiala societatii (A) in Germania unde vor fi si utilizate?

Va multumesc.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4329

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

21Oct2025

Achizitie de la unitati protejate - report suma in luna urmatoare

de Gina Popescu valabil la 21 Oct 2025
Intrebare: Societatea a achizitionat si achitat in luna Septembrie 2025 echipamente de protectie de la firma protejata. O parte a fost folosita la reducerea sumei datorate cu 50% a Fondului de Handicap aferent lunii Septembrie 2025, iar diferenta s a reportat pentru luna Octombrie 2025. Va rugam sa ne spuneti avand in vedere modificarile din 16-10-2025 daca noi mai putem folosi suma reportata la ...
21Oct2025

Achizitie de la unitati protejate

de Gina Popescu valabil la 21 Oct 2025
Intrebare: Revenim cu urmatoarele nelamuriri: - la punctul 2 din Ordin mentionati faptul a firma nu datoreaza sume la buget, dar noi stiam ca incepand cu Februarie 2024 se poate diminua suma doar in procent de 50% cu produse achizitionate. Este in continuare asa? - cand spuneti ca trebuie sa existe dovada implicarii persoanelor cu handicap in realizarea efectiva a produsului/serviciului, va ...
21Oct2025

Achizitie intracomunitara facturata cu TVA

de Gina Popescu valabil la 21 Oct 2025
Intrebare: Furnizor extern din Germania cu cod valid de tva (vies), a emis factura in Ron cu tva (produs de IT) (achizitie de pe Emag - Marketplace). Cum se face inregistrarea acesteia, cum se creeaza furnizorul si cum se declara factura? Se incadreaza ca tva normal de 21% sau cu taxare inversa? Multumesc.
08Oct2025

Neplatitor de TVA prestari servicii catre o societate din SUA

de Gina Popescu valabil la 08 Oct 2025
Intrebare: Un SRL platitor de impozit pe profit realizeaza servicii de soft pentru o companie din SUA. Ce obligatii declarative are?
09Oct2025

Documente achizitie de la unitati protejate

de Gina Popescu valabil la 09 Oct 2025
Intrebare: Un spital de stat achizitioneaza produse de la firma protejata, in vederea reducerii cu 50% a sumei ce urmeaza a fi achitata pentru fondul de handicap. Ce documente trebuie sa prezinte firma protejata pentru a dovedi acest statut?
08Oct2025

Creanta neincasata, fila de CEC falsa, tratament fiscal si contabil

de Elena Garofil valabil la 08 Oct 2025
Intrebare: In anul 2017 societatea vinde unei persoane juridice (nu au avut tranzactii pana la momentul respectiv) bunuri in valoare de 19.550 lei + tva 3714.50 lei. Pentru plata lor cumparatorul a emis o fila CEC, fila ce a fost respinda la plata intrucat era falsa. S-a dovedit ca, cumparatorul nu era reprezentantul fimei respective, persoana care a cauzat prejudiciul nu a putut fi identificata. In ...
x