Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 16 Iulie 2024

Acordare apa salariatilor, in cazul temperaturilor extreme

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 22 Iun 2024

Intrebare: Conform OUG 99/2000, privind masurile ce pot fi aplicate in perioadele cu temperaturi extreme pentru protectia persoanelor incadrate in munca. Deci se va asigura apa carbogazoasa salina (1 g NaCl/litru), in cantitate de 2-4 litri/persoana/schimb, distribuita la temperatura de 16 - 18 grade C. Astfel, vom asigura angajatilor 1 sticla de 2L/zi canicula. Pentru fiecare sticla se factureaza si taxa SGR de 0,50 lei, astfel va trebui sa retinem din salariul net al angajatilor aceasta taxa, iar ei isi recupereaza aceasta suma din centrele de colectare? Inregistrari contabile: Taxa facturata 461=401 0,50 lei * Nr. Sticle de apa acordate/Salariat Retinere salariat 421=427 0,50 lei * Nr. Sticle de apa acordate/Salariat Inchidere retinere cu Taxa SGR 427=461 0,50 lei * Nr. Sticle de apa acordate.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Cod CAEN: 8010

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Taxa de mediu

Dec102023

Vanzare deseuri plastic, lemn. TVA

de Dana Hristu valabil la 10 Dec 2023
Intrebare: Cum se factureaza deseu ambalaje de material plastic si deseu ambalaj de lemn, din punct de vedere tva? Care este regimul pentru fiecare speta prezentata mai sus? Multumesc
Oct262023

Prevedere privind obligatia de mentionare ambalaje pe documentul de livrare

de Otilia Roman valabil la 26 Oct 2023
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu o lamurire pentru aplicarea prevederilor Directivei UE 94/62/CE: suntem obligati sa mentionam pe factura/ documentul insotitor de livrare bunuri pe teritoriul Romania a cantitatilor de ambalaje, separat? Daca da, de cand ar fi valabila punerea in aplicare a acestor prevederi? Va multumim!
Mai082023

Ambalaje (folie). Obligatii fondul pentru mediu

de Dana Hristu valabil la 08 Mai 2023
Intrebare: Societatea achizitioneaza marfa care este ambalata in saci pe paleti lemn, pentru care plateste la mediu (la introducere in tara a ambalajelor) 2 lei /kg, taxa mediu. Uneori aceste ambalaje sunt deteriorate si este necesara o infoliere a lor pentru a putea fi vindute in tara. Societatea achizitioneaza folie de la un importator din tara, acesta a mentionat pe factura de vanzare ca obligatia pentru ...
Dec192022

Declarare ambalaje hartie personalizate. Obligatii fond de mediu

de Vera Constantin valabil la 19 Dec 2022
Intrebare: Din raspunsul dvs am inteles ca societatea A nu are nicio responsabilitate pentru ambalajele de desfacere achizitionate de la producatori din Romania, responsabilitatea ii revine producatorului sau importatorului indiferent daca acestea sunt personalizate sau nu cu sigla, marca altor operatori economici. Va rog sa imi spuneti daca ati avut ii vedere sau daca in cazul nostru se aplica prevederile ...
Dec162022

Obligatii AFM. Ambalaje de hartie

de Vera Constantin valabil la 16 Dec 2022
Intrebare: Societatea A, magazin cu amanuntul, achizitioneaza direct de la producatori ambalaje de hartie care sunt personalizate cu sigla brandului sub care functioneaza magazinul (al societatii B). Ambalajele sunt folosite pentru vanzarea marfurilor (de ex.: hartie pentru ambalare mezeluri, pungi de hartie pentru panificatie, patiserie). Va rog sa ne spuneti ce obligatii are societatea A fata de fondul de ...
Nov022022

Vanzare produse ambalate. Obligatii catre Fondul de mediu

de Irina Dumitrescu valabil la 02 Nov 2022
Intrebare: SC A SRL produce ambalaje (pahare carton) care sunt ambalate in seturi, in pungi de plastic. Pungile sunt cumparate de la un producator din Romania. Aceste pungi nu sunt personalizate. Va rog sa-mi spuneti daca pentru aceste pungi, societatea A are obligatia declararii si platii catre Fondul de Mediu a taxei de 2 lei/kg. Multumesc.