Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Iunie 2025

Actiuni detinute la o societate cu activitate intrerupta

valabil la 08 Mar 2025
Intrebare:

Ageximco detine actiuni la o Societate pe actiuni din anul 1994 in valoare de 1300 lei. Sediul social - Act Sediu: Contract de Inchiriere pe o perioada de 8 ani (01.04.1997 - 01.04.2005), ultima inregistrare la Registrul Comertului a fost in 26.07.2005. Societatea are activitatea intrerupta temporar. Acesta mentiune apare in Certificatele Constatatoare solicitate de Ageximco la ONRC incepand cu anul 2013. In acesta situatie, cum procedam cu aportul societati Ageximco de 1300 lei?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

19Mai2025

Inregistrare achizitie tablouri

de Elena Garofil valabil la 19 Mai 2025
Intrebare: Societatea achizitioneaza, la licitatie, tablouri care au certificat de autenticitate si de vanzare si nu fac parte din patrimoniul national cultural. Unele tablouri au valoarea mai mica de 2.500 lei. Pe factura sunt trecute comisionul de licitatie si taxa de timbru. Cum tratez aceasta achizitie?  
06Mai2025

Schimbarea destinatiei stocului de marfa

de Alexandru Palaghia valabil la 06 Mai 2025
Intrebare: Impact venituri si cheltuieli pentru consum uz intern (investitie) din stoc de marfa. Consumul s-a efectuat ulterior, dupa ce marfa a fost contabilizata in cont 371. Cum va proceda societatea in ceea ce priveste scaderea din gestiune a marfii consumate intern si care sunt prevederile in vigoare pentru inregistrare contabila. Pentru dotare cu echipamente necesare cursuri pregatire clienti ...
22Mar2025

Recunoastere mijloc fix

de Mariana Prejbeanu valabil la 22 Mar 2025
Intrebare: Am achizitionat un mijloc fix ce se amortizeaza in 8 ani. Mijlocul fix a fost achitat integral. Am inregistrat 2131 - 404 = 4999 lei. Plata integrala 404 - 5121 = 4999 lei. Este corect? Va multumesc!
05Mar2025

Tratament contabil si fiscal modernizare bun imobil fara autorizatie de construire

de Amelia Dumitras valabil la 05 Mar 2025
Intrebare: O societate comerciala, contribuabil mijlociu, platitor de tva si impozit pe profit,are urmatoarea speta: Am realizat lucrari de modernizare cale rulare pentru o macara ,fara a obtine autorizatie de constructie. Intrucat valoarea modernizarii este de cateva ori mai mare decat valoarea de inventar initiala a echipamentului.Care este tratamentul contabil si fiscal si cum influenteaza lipsa ...
29Ian2025

Asociatie. Primire masina ca donatie

de Mariana Prejbeanu valabil la 29 Ian 2025
Intrebare: Asociatia a primit ca donatie un autoturism second hand de la o persoana fizica, cu contract de donatie. Cum inregistrez aceasta tranzactie in contabilitate si la ce valoare?
25Iul2024

Achizitie aparat freon. Plata dupa 2 ani

de Vera Constantin valabil la 25 Iul 2024
Intrebare: Un service auto achzitoneaza de la un furnizor de piese un aparat de freon pe care nu il plateste la momentul achizitiei. Aceasta incheie cu furnizorul de piese un contract de finantare in care se stipuleaza ca acesta va deveni scadent dupa 2 ani de la data achizitiei, valorea de plata (care este valorea fara TVA a echipamentului punerea in functiune si alte accesorii necesare punerii in ...
x