Amenajare cladire. Obligatii ale chiriasului
valabil la 18 Mar 2019
Intrebare: In cazul unei societati al carei sediu se afla intr-o cladire inchiriata s-au facut lucrari de amenjare spatii birouri pe parcursul anului 2018. La data la care au fost efectuate lucrarile de amenajare, toate facturile au fost inregistrate in contul 231, iar la data de 01.01.2019 a avut loc receptia lucrarilor. Care sunt inregistrarile contabile (la receptia lucrarilor si ulterior acestei operatiuni) in urmatoarele doua cazuri:
- valoarea amenajarilor nu depaseste 20% din valoarea cladirii inchiriate?
- valoarea amenajarilor depaseste 20% din valoarea cladirii inchiriate?
Ce obligatii revin chiriasului in cele doua cazuri sus mentionate, in relatia cu proprietarul cladirii?
- valoarea amenajarilor nu depaseste 20% din valoarea cladirii inchiriate?
- valoarea amenajarilor depaseste 20% din valoarea cladirii inchiriate?
Ce obligatii revin chiriasului in cele doua cazuri sus mentionate, in relatia cu proprietarul cladirii?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!
Intrebari similare din categoria Mijloace fixe
03Iul2025
Vanzare imobil adjudecat la licitatie catre o institutie publica
de
Elena Ionescu
valabil la 03 Iul 2025
Intrebare:
Anul trecut firma a cumparat prin licitatie un imobil in vederea vanzarii catre consiliul local. Consiliul local nu putea sa participe la licitatie. Imobilul a fost inregistrat la mijloace fixe. Acum a fost intocmit un contract de vanzare catre consiliul local in care este specificat platile va fi in termen de trei ani incepand din anul 2026.
Intrebare: SRL-ul trebuie sa intocmeasca factura ...
05Iul2025
Cedare mijloace fixe catre asociat. Implicatii fiscale
de
Ionut Jinga
valabil la 05 Iul 2025
Intrebare:
Suntem o societate unde consiliul local este asociat unic. In urma reducerii activitatii, avem cateva mijloace fixe, unele amortizate integral altele ne amortizare integral. Intrebarea mea este urmatoarea, in baza unei decizii date de catre consiliul nostru de administratie am putea preda aceste mijloace fixe catre asociat in vederea valorificarii de catre ei si sa nu le evaluam si valorificam ...
16Mai2025
Amenajare teren inchiriat cu dale de cauciuc
de
Vera Constantin
valabil la 16 Mai 2025
Intrebare:
As dori sa intreb in ce cod clasa din catalogul de imobilizari pot fi inregistrate facturile aferente amenajarii terenului cu dale de cauciuc CRA 1000*1000*20, in valoare de 30.000 lei. Este vorba despre un teren inchiriat de societate, pe care functioneaza o pensiune turistica cu piscine, tot inchiriate.
07Mai2025
Regimul TVA pentru livrarile de bunuri cu instalare
de
Alexandru Palaghia
valabil la 07 Mai 2025
Intrebare:
SRL platitor de TVA in Romania, a achizitionat mijloace fixe (masini de productie) de la o societate cu rezidenta in Germania. Masinile de productie au fost asamblate de catre societatea Germana in Romania, la sediul SRL-lui.
Societatea din Germania a facturat serviciile de asamblare cu TVA. Este corect?
Cum inregistrez TVA-ul la societatea din Romania? Ce alte implicatii fiscale avem? Cum ...
05Mai2025
Neplatitor TVA achizitie autoturism SH de la persoane fizice din UE in vederea inchirierii
de
Gina Popescu
valabil la 05 Mai 2025
Intrebare:
As dori sa ma ajutati cu cateva clarificari privind obligatiile declarative aferente unei societati neplatitoare de TVA, care intentioneaza sa achizitioneze autoturisme second-hand de la persoane fizice din Uniunea Europeana, in scopul inchirierii acestora.
Care sunt obligatiile fiscale si declarative in acest context?
Ne puteti oferi, va rugam, o monografie contabila aferenta atat ...
29Apr2025
Obligatii TVA AIC autoturism
de
Alexandru Palaghia
valabil la 29 Apr 2025
Intrebare:
O firma inregistrata in scopuri de tva in Romania achizitioneaza un autoturism de la o persoana fizica din Germania. Care sunt implicatiile din punct de vedere al tva? Autoturismul va avea utilizare mixta adica atat in scop personal cat si in scopul desfasurarii activitatii.