Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Octombrie 2025

Arhivare electronica

Intrebare: O societate isi poate pastra documentele financiar contabile doar intr-o arhiva electronica? Isi poate crea singura arhiva sau este nevoie de o firma specializata? Arhiva se poate crea prin scanarea tuturor documentelor sau o parte trebuie pastrate totusi in format fizic, fac referire aici la chitante, bonuri fiscale combustibil etc ? Multumesc!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4778

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

07Oct2025

Modificare contract de achizitie publica urmare a cresterii preturilor

de Gina Popescu valabil la 07 Oct 2025
Intrebare: Un contract de lucrari a fost incheiat pe o anumita valoare, dar exista o clauza prin care se prevede si ajustarea pretului contractului motivat de cresterea preturilor materialelor, conform unei formule de ajustare, fara ca influentele ajustarii sa fie cuantificate. Este necesar ca valoarea contractului sa fie majorata prin act aditional cu valoarea suplimentara rezultata din ajustari? Cand ...
27Sep2025

Modificare contract achizitie publica cumparare directa

de Gina Popescu valabil la 27 Sep 2025
Intrebare: Pragul de maxim 50% se aplica si contractelor atribuite prin cumparare directa - ex: initial 14000 lei -12 obiective de risc devine 57.000 lei - 48 obiective de risc, modificare in timpul perioadei de contractare?
23Sep2025

Achizitii servicii din SUA pe numele asociatului

de Vera Constantin valabil la 23 Sep 2025
Intrebare: O societate din Romania a primit doua facturi de achizitii servicii, de la o firma din USA, pe care nu este trecut numele societatii, doar numele patronului si codul fiscal al societatii din Romania. Intrebarea este cum inregistram aceste facturi, daca sunt valabile?
30Aug2025

Documente justificare diurna salariat

de Elena Garofil valabil la 30 Aug 2025
Intrebare: Care sunt documentele justificative pentru decontarea cheltuielilor cu diurna salariatilor, in cazul urmator: unul dintre membrii echipei care pleaca in delegatie primeste avansul prin banca pentru toata echipa si el le da celorlalti angajati in numerar contravaloarea diurnei. La decontul de cheltuieli ce documente trebuie anexate, din care sa rezulte ca ceilalti salariati si-au primit ...
21Aug2025

Modificare contract de achizitie publica

de Gina Popescu valabil la 21 Aug 2025
Intrebare: Valoare unui contract de servicii de analiza risc, incheiat prin atribuire directa, pentru un numar initial de obiective, poate fi majorata prin acte aditionale cu peste 50% motivat de dublarea numarului de obiective in perioada de derulare /valabilitate a contractului sau este necesar incheierea unui alt contract?
15Aug2025

Prelungirea contractelor de paza in contextul contestatiilor la CNSC

de Profeanu Laura valabil la 15 Aug 2025
Intrebare: Un contract de servicii de paza incheiat initial pentru 12 luni ajunge la termenul limita de valabilitate, avand valoare consumata. Anterior finalizarii perioadei contractuale autoritatea contractanta demareaza procedura de licitatie pentru incheierea unui nou contract. Aceasta este contestata la Consiliul National de Solutionare a contestatiilor, iar solutionarea dureaza pana la un an. Cum ...
x