Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Asociatie. Posibilitatea de modificare a functiilor pentru executarea unui proiect

Raspuns oferit de
Rodica Mantescu

Rodica Mantescu
Consilier juridic
Intrebare: Asociatia X are in momentul acesta urmatori angajatii, cu urmatoarele contracte:
1. Director executiv - contract perioada nedeterminata;
2. Specialist relatii publice-animator - contract perioada nedeterminata;
3. Specialist relatii publice-animator - contract perioada nedeterminata;
4. Evaluator proiecte - contract perioada nedeterminata;
5. Evaluator proiecte - contract perioada determinata "inlocuieste o persoana care are contractul suspendat pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani;
6. Evaluator proiecte "contract suspendat pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani, pana la data de 10.06.2017;

In decursul aceste luni urmeaza sa semnam un contract de finantare pe sub-masura 19.4 “Sprijin pentru cheltuieli de functionare si animare", urmand sa avem urmatoarea organigrama, cu urmatoarele atributii:
1. Director executive (Manager) (Cod COR: 112019) “ coordoneaza activitatea GAL atat sub aspect organizatoric cat si al respectarii procedurilor de lucru (1 persoana angajata in baza unui contract individual de munca cu norma intreaga (8 ore/zi));
2. Responsabil financer-contabil (Cod COR: 331302) se ocupa de supravegherea si controlul gestiunii financiare - contabile a GAL-ului si verificarea cererilor de plata (1 persoana angajata in baza unui contract individual de munca cu norma intreaga(8 ore/zi));
3. Specialist relatii publice (Cod COR: 243201) - desfasoara activitati de animare pentru promovarea actiunilor GAL, monitorizarea proiectelor si verificarea cererilor de plata (1 persoane angajate in baza unor contracte individual de munca cu norma intreaga (8 ore/zi);
4. Secretar (Cod COR: 334301) - cu atributii de secretariat, de responsabil cu activitatile de monitorizare si verificarea cererilor de plata) (1 persoana angajata in baza unui contract individual de munca cu norma intreaga (8 ore/zi));
5. Evaluator proiecte (Cod COR: 241263) - evaluarea proiectelor si intocmirea dosarelor de achizitii;
6. Evaluator proiecte (Cod COR: 241263) - evaluarea proiectelor.
Intrebare:
1. In ce conditii si cum putem face aceasta reorganizare a functiilor?
2. Putem face acte aditionale la contractual de munca cu noile functii, si noi fise de post?
3. Putem reorganiza si postul suspendat, urmand ca la intoarcerea angajatului sa primeasca noi atributii?

Aproape fiecare persoana are o functie principal urmand sa desfasoare si alte activitatii: verificarea cererilor de plata, intocmire dosare de achizitii, monitorizare.
Intrebare:
4. Daca avem un cod COR prin fisa postului putem primi si alte atributii (verificarea cererilor de plata, intocmire dosare de achiziti, monitorizare)?

Tip societate: O.N.G.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 9499

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe Venit, Salarii Contributii

Apr172024

Taxe salariat si venituri activitati agricole

de Florentina Buzea valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Sunt angajat la o companie si in acelasi timp separat detin o suprafata de 0.35 ha de arbusti fructiferi pentru care am atestat de producator emis de catre primarie, iar productia o valorific prin vanzare catre diverse centre de colectare a acestor fructe. Ce taxe sunt necesare a fi platite pentru veniturile realizate din aceasta activitate din punct de vedere contributii sociale si alte taxe?
Mar292024

Plafon neimpozabil de 33%. CIM cu activitate suspendata o parte din luna

de Nicolae Liviu valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: In luna feb. 2024, salariatii unei societati au fost jumate de luna in concediu fara plata si jumate de luna au muncit. Se poate acorda pentru perioada lucrata indemnizatie de mobilitate, referindu-ne strict la calculul procentului de 33%? Toate celelalte conditii sunt indeplinite, dar nu suntem lamuriti daca procentul de 33% se refera salariul de baza sau la salariul realizat. Mentionez ca nu ...
Mar282024

Obligatii fiscale declarative privind veniturile din cedarea folosintei bunurilor

de Dani Cucu valabil la 28 Mar 2024
Intrebare: Pentru un contract de chirie in valuta incheiat in 2022, in 2023 s-a depus D212 pentru anul 2022 si estimat pentru 2023 (25.05.2023). Fiind un contract in valuta, suma estimata declarata pentru 2023 s-a modificat. Campurile care se bifeaza in D212 (declaratie ce trebuie depusa pana la 25.05.2024) sunt cele de mai jos? - Declaratie rectificativa privind Capitolul I - subsectiunea I.1.1 (se trec ...
Mar312024

Modificare arenda. Declaratii

de Irina Dumitrescu valabil la 31 Mar 2024
Intrebare: Societatea platitoare de impozit pe profit, inregistrata in scop de tva, a incheiat anul trecut un contract de arenda cu o persoana fizica. Societatea a platit anticipat arenda pe un an intreg din nov 2023 - oct 2024, conform contract si a retinut la sursa impozit venit si cass in contul persoanei fizice. A declarat impozitul si cass in declaratia D112 si l-a platit. In luna martie se modifica ...
Mar142024

Castiguri din transferul titlurilor de valoare

de Profeanu Laura valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: O societate comerciala X vinde o parte din afacere unei alte societati comerciale Y. Vanzarea se face prin divizarea societatii X care are 3 actionari. Cei trei actionari cesioneaza o parte din partile lor sociale societatii Y. Valoarea de cesionare este mai mare decat valoarea nominala a partilor sociale. Societatea Y preia de la societatea X stocul de marfa, baza de clienti cu soldurile ...
Feb172024

Scutire impozit pentru activitatii de creare de programe pentru calculator

de Profeanu Laura valabil la 17 Feb 2024
Intrebare: Va rog sa imi spuneti daca scutirea de impozit pentru sumele brute realizate intr-o luna, de catre programatori (scutiti de impozit pentru venitul mai mic de 10 mii lei) se aplica proportional cu zilele lucrate. Adica, daca a lucrat jumatate de luna, venitul brut realizat este inferior sumei de 10 mii lei, se calculeaza impozitul proportional, plecand de la 10 mii lei? Multumesc.