Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 10 Mai 2025

Asociatie. Posibilitatea de modificare a functiilor pentru executarea unui proiect

Intrebare: Asociatia X are in momentul acesta urmatori angajatii, cu urmatoarele contracte:
1. Director executiv - contract perioada nedeterminata;
2. Specialist relatii publice-animator - contract perioada nedeterminata;
3. Specialist relatii publice-animator - contract perioada nedeterminata;
4. Evaluator proiecte - contract perioada nedeterminata;
5. Evaluator proiecte - contract perioada determinata "inlocuieste o persoana care are contractul suspendat pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani;
6. Evaluator proiecte "contract suspendat pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani, pana la data de 10.06.2017;

In decursul aceste luni urmeaza sa semnam un contract de finantare pe sub-masura 19.4 “Sprijin pentru cheltuieli de functionare si animare", urmand sa avem urmatoarea organigrama, cu urmatoarele atributii:
1. Director executive (Manager) (Cod COR: 112019) “ coordoneaza activitatea GAL atat sub aspect organizatoric cat si al respectarii procedurilor de lucru (1 persoana angajata in baza unui contract individual de munca cu norma intreaga (8 ore/zi));
2. Responsabil financer-contabil (Cod COR: 331302) se ocupa de supravegherea si controlul gestiunii financiare - contabile a GAL-ului si verificarea cererilor de plata (1 persoana angajata in baza unui contract individual de munca cu norma intreaga(8 ore/zi));
3. Specialist relatii publice (Cod COR: 243201) - desfasoara activitati de animare pentru promovarea actiunilor GAL, monitorizarea proiectelor si verificarea cererilor de plata (1 persoane angajate in baza unor contracte individual de munca cu norma intreaga (8 ore/zi);
4. Secretar (Cod COR: 334301) - cu atributii de secretariat, de responsabil cu activitatile de monitorizare si verificarea cererilor de plata) (1 persoana angajata in baza unui contract individual de munca cu norma intreaga (8 ore/zi));
5. Evaluator proiecte (Cod COR: 241263) - evaluarea proiectelor si intocmirea dosarelor de achizitii;
6. Evaluator proiecte (Cod COR: 241263) - evaluarea proiectelor.
Intrebare:
1. In ce conditii si cum putem face aceasta reorganizare a functiilor?
2. Putem face acte aditionale la contractual de munca cu noile functii, si noi fise de post?
3. Putem reorganiza si postul suspendat, urmand ca la intoarcerea angajatului sa primeasca noi atributii?

Aproape fiecare persoana are o functie principal urmand sa desfasoare si alte activitatii: verificarea cererilor de plata, intocmire dosare de achizitii, monitorizare.
Intrebare:
4. Daca avem un cod COR prin fisa postului putem primi si alte atributii (verificarea cererilor de plata, intocmire dosare de achiziti, monitorizare)?

Tip societate: O.N.G.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 9499

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe Venit, Salarii Contributii

30Apr2025

Procedura de plata esalonata a drepturilor de pensionare stabilite prin contracte colectiveindividuale anterioare datei de 1.01.2025 conform OUG nr. 1562024

de Nicolae Liviu valabil la 30 Apr 2025
Intrebare: Cum se interpreteaza art XLI din ORDONANTA DE URGENTA nr. 156 din 30 decembrie 2024, privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, referitor la esalonarea unor ajutoare de pensionare? Noi am interpretat ca ...
25Apr2025

Deductibilitate cheltuieli masina personala salariat

de Florentina Buzea valabil la 25 Apr 2025
Intrebare: In ce limite putem deconta bonul de benzina pentru un angajat care vine la serviciu cu masina personala? Ce conditii trebuie sa indeplinim ca sa nu fim nevoiti sa platim contributii salariale si sa fie o cheltuiala deductibila la calculul impozitului pe profit si deducere TVA?
23Apr2025

Monografie contabila abonament suportat de angajator pentru angajatii proprii

de Florentina Buzea valabil la 23 Apr 2025
Intrebare: Angajatul unei societati a prezentat o factura de abonament la sala pe intreg anul 2025. Factura este emisa pe numele societatii, nu al angajatului. Va rugam sa ne spuneti care ar fi o monografie contabila corecta si ce implicatii fiscale presupune acest abonament.
17Apr2025

Contract comodat intre persoana fizica si persoana juridica

de Florentina Buzea valabil la 17 Apr 2025
Intrebare: O persoana fizica neautorizata detine mai multe imobile. Aceasta pune la dispozitia unei societati comerciale imobilele pentru a fi date spre inchiriere, pe baza unui contract de comodat fara valoare. In contract este stipulat ca imobilul este pus la disoozitia firmei spre a fi inchiriat si ca aceasta se va ocupa de intretinerea imobilului. Societatea inchiriaza imobilele, emite facturi, ...
11Mar2025

Venituri din drepturi de autor si contracte de activitate sportiva. Declaratia 205

de Portal Codul Fiscal valabil la 11 Mar 2025
Intrebare: Am depus declaratia 205 si pentru drepturi de autor(actori) si pentru contractele de activitate sportiva. Si am aflat ca daca au fost declarate in 112(si au fost declarate) nu ar mai fi trebuit declarate in 205. Asadar, veniturile din drepturile de autor si veniturile din contractele de activitate sportiva, trebuie sau nu declarate in declaratia 205? 
09Feb2025

Monografie contabila mandat administrator

de Vera Constantin valabil la 09 Feb 2025
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu monografia contabila si tratamentul fiscal pentru un contract de mandat pentru administrator. Multumesc.