Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 14 Iulie 2025

Avantaje acordate salariatilor pe perioada suspendarii contractelor individuale de munca

valabil la 07 Mai 2020
Intrebare: Societatea X are activitatea intrerupta din cauza pandemiei. Intre angajatii trimisi in somaj tehnic sunt si angajati nerezidenti. Acestora li se achita chiria de catre societate iar acest aspect la angajat este considerat: "avantaj in natura". Cum considerati ca trebuie sa se procedeze in perioada suspendarii contractului de munca? Avem in vedere ca aceste persoane nu parasesc inca teritoriul tarii noastre. Plecam de la premiza ca activitatea va reincepe. 

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: servicii

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Cheltuieli deductibile si nedeductibile

14Iul2025

Regimul fiscal al costurilor cu deplasarea salariatilor la campionat de fotbal

de Alexandru Palaghia valabil la 14 Iul 2025
Intrebare: Echipa de fotbal a companiei noastre s-a calificat in acest an la turneul companiilor pe tara si in luna iulie vor pleca la mare pentru 5 zile, pentru a reprezenta compania la campionatul de fotbal. Compania noastra are incheiat un contract cu organizatorul turneului si le deconteaza angajatilor cazarea si transportul. Compania a considerat ca este ok sa le deconteze si masa, prin ...
18Mar2025

Tratament fiscal cazare salariati

de Florentina Buzea valabil la 18 Mar 2025
Intrebare: Societatea noastra are in patrimoniu un apartament care urmeaza sa fie utilizat ca domiciliu pentru cei 6 salariati din Filipine. Firma ar dori sa suporte contravaloarea cu utilitatile si de asemenea sa nu incaseze chirie de la acestia. Dar la IGI e nevoie de contractul de inchiriere si, facand un calcul, practic ne-am incadra in cei 20% din salariul minim pe tara, care sunt neimpozabili pe ...
03Dec2024

Contract de inchiriere intre doua persoana fizice in folosul unei persoane juridice

de Vera Constantin valabil la 03 Dec 2024
Intrebare: Societatea incheie un contract de inchiririere spatiu pentru birouri in Bucuresti, cu o persoana fizica, pentru realizarea obiectului unui contract de prestari servicii (IT). Persoana fizica refuza sa incheie contractul cu persoana juridica, dar este de acord sa incheie contractul cu persoana fizica (administratorul societatii). Intrebare: Putem deduce cheltuiala cu inchirierea spatiului pe ...
15Nov2024

Cheltuieli cu petrecerea de Craciun a firmei. Tratament fiscal

de Nicolae Liviu valabil la 15 Nov 2024
Intrebare: Cum sunt considerate din punct de vedere fiscal, cheltuielile efectuate de firma cu ocazia sarbatorilor de iarna - "Chrismas Party" (ex. inchirierea unei pensiuni pe 3 zile cu masa asigurata si alte facilitati) exclusiv pentru angajati? Inchirierea este de vineri pana duminica, iar angajatii nu lucreaza in weekend conform contractului de munca. Se considera avantaj salarial, ...
01Iul2024

Pregatire profesionala la initiativa angajatorului

de Florentina Buzea valabil la 01 Iul 2024
Intrebare: Societatea noastra doreste organizarea unui training pentru o parte din angajati, cu participarea unui trainer extern. Acest training va avea loc la sediul companiei in decurs de 2 zile. In cadrul acestui training se acorda tuturor participantilor un coffee break si o masa. Va rog sa ne spuneti cum este considerata cheltuiala cu mesele acordate, daca TVA-ul este deductibil, precum si daca ...
19Mai2024

PFA cheltuieli amenajare birou contract de comodat

de Elena Ionescu valabil la 19 Mai 2024
Intrebare: Persoana fizica autorizata, desfasoara activitatea profesionala intr-un spatiu, cabinet, in baza unui contract de comodat pe durata nedeterminata. Reparatiile locative: amenajare birou(mobilier de birou), amenajare grup sanitar, zugravit, etc., toate aceste cheltuieli sunt in regie proprie. Sunt cheltuieli deductibile? Se declara in anul in care au fost achitate? Multumesc.
x