Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Aprilie 2024

Cabinet medical inactiv fiscal. Procedura reactivare

Raspuns oferit de
Otilia Roman

Otilia Roman
Consultant fiscal
Intrebare: Intrebarea urmatoare se refera la activitatea unui cabinet medical. Activitatea a fost suspendata anul precedent la ONRC SI ANAF. Anul acesta se reia activitatea la ONRC, insa la ANAF contabilul omite depunerea declaratiei de reluare a activitatii, astfel incat ea figureaza inca la ANAF ca inactiva fiscal. Societatea a desfasurat o perioada activitatea, chiar a beneficiat si de sume decontate de la Casa de Asigurari. Va rog sa imi spuneti daca din perspectiva decontarilor de la Casa de Asigurari, inactivitatea societatii are implicatii. Trebuia parcursa vreo procedura suplimentara sau ar fi devenit neeligibila pentru decontarea sumelor de la buget? Daca exista implicatii nefaste pentru societate exista vreo procedura care sa inlature urmarile si care sa fie parcursa la acest moment? Va multumesc anticipat pentru raspuns.

Tip societate: P.F.A.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 8690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Codul Fiscal

Ian262024

Declaratia 094/700 la PFI

de Mariana Prejbeanu valabil la 26 Ian 2024
Intrebare: Care este documentul in baza caruia un PFI trebuie sa notifice ANAF, mentinerea perioadei (d.p.d.v TVA) trimestriala, in conditiile in care, in anul 2023, nu a efectuat AIC de bunuri? Pana in anul 2023 am declarat prin D094; anul acesta am completat D700, dar eroare in recipisa, cu explicatia ca nu se declara prin acest formular? Va multumesc, anticipat! Cu stima, Daniela Mateescu
Sep182023

Inactivitate temporara. Declaratii fiscale

de Dana Hristu valabil la 18 Sep 2023
Intrebare: Care sunt obligatiile declarative ale unei societati care a fost declarata inactiva la Registrul Comertului? Se mai depun declaratii fiscale?
Mar212023

Suspendare activitate, declaratii

de Elena Garofil valabil la 21 Mar 2023
Intrebare: SRL cu activitate de facilitati cazare pentru scurta durata, microintreprindere in 2022, din 01.01.2023 platitoare de impozit pe profit (D700 depusa in 2023) si-a suspendat activitatea pe 3 ani incepand cu data de 20.03.2023 la ONRC. Societatea nu are salariati, nu este platitoare de TVA, nu a inregistrat venituri in 2022. Va rog sa-mi spuneti ce obligatii declarative are in situatia descrisa mai ...
Sep182022

Suspendare activitate. Procedura si implicatii

de Ionut Jinga valabil la 18 Sep 2022
Intrebare: O societate cu activitate principala comert cu ridicata al materialulul lemnos doreste sa suspende activitatea societatii. Daca are datorii catre firme, are acest drept? Care sunt pasii necesari pentru suspendare activitate? Va multumesc!
Feb172021

Scoatere din evidenta a creantei pe baza hotararii judecatoresti. Implicatii impozit pe profit

de Constanta Popa valabil la 17 Feb 2021
Intrebare: Societatea noastra are de incasat o creanta din anul 2016 de la o firma in valoare de 24000 lei. Cota de TVA era 20%. Am constituit provizion in procent de 30% din valoarea de 10000 lei cu TVA inclusa (adica 3000 lei). Am primit hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila si vom proceda la anularea provizionului.   Inregistrarile contabile au fost urmatoarele: ...
Aug062020

Cheltuielile si TVA, aferente autoturismelor folosite de persoanele cu functii de conducere si de administrare ale persoanei juridice

de Dana Hristu valabil la 06 Aug 2020
Intrebare: Societatea pune la dispozitia angajatilor (personal de conducere) masini de serviciu pentru care suporta in totalitate costurile (combustibil, intretinere etc). Se intocmesc foi de parcurs. Va rog sa-mi spuneti daca se pot deduce integral cheltuielile?