Cheltuielile de reclama si publicitate efectuate in scopul popularizarii firmei.Tratament fiscal si contabil
INTREBARE 1 . Se pot incadra aceste cheltuieli in categoria reclama si publicitate, promovare produse? Care este tratamentul fiscal al cheltuielilor efectuate: deductibile si nedeductibile, respectiv:
- cheltuieli chirie sala conferinta
- cheltuieli cazare clienti
- cheltuieli cazare reprezentanti ai furnizorului extern
- cheltuieli masa acordata clientilor
- cheltuieli traducator
- cheltuieli speakeri
- cheltuieli parcare
- cheltuieli materiale promotionale:flayere, mostre
- cheltuieli materiale promotionale personalizate cu sigla furnizorului care ne livreaza produsul promovat: genti, pixuri, usb-uri,termometre "PENTRU ACESTE MATERIALE SOCIETATEA A COLECTAT TVA
2. Se pot inregistra toate cheltuielile in contul 6232? sau trebuie sa sa le inregistram in conturile corespunzatoare categoriei de cheltuieli respectiv 612 -chirie, cazare - 625, masa - 6231, diverse servicii - 628, 6028 - materiale promotionale Consultanta dv.s este foarte imprtanta pentru noi, intrucat exista puncte de vedere diferite. Multumim.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!