Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Mai 2025

Cod TVA anulat din oficiu, obligatia de declarare si plata TVA pentru achizitie intracomunitara de servicii

Intrebare:

Am situatia unei microintreprinderi platitoare de TVA care a fost declarata inactiva si i-a fost anulat codul de TVA, intrucat a expirat contractul de inchiriere al sediului. Cum inregistrez facturile de achizitii servicii intracomunitare cu taxare inversa in perioada in care TVA-ul este anulat?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7420

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Achizitii intracomunitare

28Mai2025

Societate neplatitoare de TVA - ce declara pentru achizitii intracomunitare si prestari de servicii

de Profeanu Laura valabil la 28 Mai 2025
TVA
Intrebare: Am achizitionat din Germania consumabile pentru un concert in suma de 300 euro. N-am mai facut nici o achizitie intracomunitara, am facturat servicii pentru spectacol. Ce declaratii depun - D301 sau doar D390?
26Mai2025

TVA cotizatie membru organizatie UE

de Gina Popescu valabil la 26 Mai 2025
TVA
Intrebare: Se plateste o cotizatie (membership) catre un organism profesional din EU care desfasoara activitate in acelasi domeniu cu firma noastra si care organizeaza printre altele si conferinte la care vor participa ulterior salariatii firmei noastre etc. (de la care se primeste VAT valabil). Factura de membership primita: aplicam taxare inversa si o declaram in D390? Multumim.
26Mai2025

Neplatitor de TVA achizitie intracomunitara de bunuri

de Gina Popescu valabil la 26 Mai 2025
TVA
Intrebare: Daca o societate nou infiintata, neplatitoate de tva, achizitioneaza marfa materie prima pentru productie din Spania de la o societate platitoare de tva. Trebuie sa plateasca tva-ul la noi in tara sau trebuie sa primeasca tva-ul din Spania? Care este monografia contabila si cadrul legal de gestiune, contabil si fiscal?
26Mai2025

Achizitie intracomunitara. Raportare transport

de Irina Dumitrescu valabil la 26 Mai 2025
TVA
Intrebare: AIC conditie livrare CIP. Produse cu cota 0 si 19. Cum se declara transportul aferent in 300 si 390? Cabusan Mirela
22Mai2025

Repartizare cheltuieli de transport. Achizitii intracomunitare

de Vera Constantin valabil la 22 Mai 2025
TVA
Intrebare: Solicitam o clarificare fiscal-contabila privind tratamentul transportului aferent achizitiilor intracomunitare, in contextul in care comercializam produse cu cote de TVA diferite (0% si 19% dispozitive medicale). In cazul nostru, transportul este inclus pe factura emisa de furnizorul intracomunitar, alaturi de bunurile achizitionate. Pe aceeasi factura se regasesc produse atat cu TVA 0%, ...
22Mai2025

Achizitie intracomunitara utilaj agricol

de Gina Popescu valabil la 22 Mai 2025
TVA
Intrebare: O societate din Romania platitoare de tva achizitioneaza un utilaj AGRICOL. Furnizorul este din Romania si a facut un contract in care apar datele de identificare ale societatii din Romania, iar la final scrie ca livrarea o face el din depozitul din Bulgaria, depozit pentru care a trimis un cod valid de tva si ca o considera livrare intracomunitara. Pentru depozit nu a dat nici o adresa. ...