Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 18 Septembrie 2025

Comert cu ridicata si cu amanuntul in aceeasi structura de vanzare. Tratament contabil

Intrebare: O societate platitoare de TVA achizitioneaza materiale de constructii de natura metalica (tevi, cornier, otel beton), pe care le va vinde atat cu amanuntul cat si cu ridicata, catre persoane fizice si persoane juridice. Cum se aplica legislatia in vigoare penru situatia prezentata (cele 2 gestiuni, amanunt si ridicata, in cadrul aceluiasi depozit), precum si monografiile contabile pentru cele 2 gestiuni. Se utilizeaza casa de marcat sau se intocmeste factura? Produsele se pot vinde cu preturi preferentiale?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: administrator SRL

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

15Sep2025

Monografie contabila si tratament fiscal cheltuieli stocuri inventar imputabile

de Costin A. Istrate valabil la 15 Sep 2025
Intrebare: As avea rugamintea sa ma ajutati in legatura cu corectia unui inventar. La data inventarului acesta a iesit pe minus si doresc o monografie de corectie inventar, implicatii fiscale precum si obligatii de plata. Doresc ca valoarea pe minus sa fie imputabila si nedeductibila fiscal. Multumesc!
08Sep2025

Regim contabil productie externalizata

de Alexandru Palaghia valabil la 08 Sep 2025
Intrebare: O firma achizitioneaza din import o cantitate de carne pe care doreste sa o dea spre prelucrare la o alta firma specializata, pentru portionare si ambalare. In acest sens trimite spre prelucrare o cantitate de carne si ambalajul necesar. Care este monografia contabila la momentul returnarii marfii prelucrate, avand in vedere ca se trimit materii prime si ambalaje si se primesc la final ...
05Sep2025

Vanzare microplante

de Vera Constantin valabil la 05 Sep 2025
Intrebare: Un laborator de inmultire a plantelor prin Vitro, importa microplante pe care le creste si le multiplica prin vitro iar dupa ce ajung la dimensiunea dorita le pune in vanzare, cum tratez aceste importuri, ca marfa sau ca materie prima?
29Aug2025

Ajustare preturi. Comert cu amanuntul

de Vera Constantin valabil la 29 Aug 2025
Intrebare: Cum procedez la ajustarea tva de la 19 la 21%, preturile dupa 1 august raman neschimbate? Cand fac operatiunea de ajustare pe 31 iulie sau 1 august?
13Aug2025

Majorarea cotei standard de TVA de la 19% la 21%

de Vera Constantin valabil la 13 Aug 2025
Intrebare: O societate care are ca obiect de activitate comertul cu amanuntul, respectiv gestiune global valorica este obligata ca odata cu schimbarea cotelor de TVA sa faca inventarierea produselor?
12Aug2025

Monografie activitate restaurant, acordare masa calda salariatilor

de Gina Popescu valabil la 12 Aug 2025
Intrebare: Sunt o societate comerciale cu activitate de restaurant, bucatarie proprie. Doresc sa acord zilnic o masa propriilor angajati, ca indemnizatie de hrana. Masa este produsa in totalitate de aceasta societate. Va rog frumos sa ma ajutati cu monografia contabila totala incepand de la producerea felurilor de mancare pentru angajati pana la acordarea acestei indemnizatii si trecerea pe cheltuiala ...
x