Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 12 Iulie 2025

Completarea si transmiterea formularului 4105 privind starea caselor de marcat

valabil la 31 Iul 2023
Intrebare: O societate a avut o casa de marcat care nu functiona corespunzator, motiv pentru care s-a procedat in martie 2023 la scoaterea memoriei fiscale de catre o unitate specializata si s-a depus la ANAF formularul F4105 - notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal cu privire la scoaterea memoriei fiscale in iulie 2023. Societatea nu a mai folosit acesta casa de marcat si a inlocuit-o cu alta. Mai trebuie sa depuna inca o data F4105 pentru casa care nu mai este folosita datorita defectiunii? Ce alte documente ar mai trebui sa insoteasca F4105?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4520

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

11Iul2025

Factura si bon fiscal, bransamete de apa si canalizare

de Elena Garofil valabil la 11 Iul 2025
Intrebare: Un ONG, care are si activitate economica, face bransamente de apa si canalizare, si la persoane fizice, pe baza de contract si factura, cod factura 751, incasarile facandu-se pana acum cu casa de marcat, pe baza bonului, dar Finantele inregistreaza aceste bonuri ca venituri si TVA, dubland astfel suma TVA-ului si ne vin notificari. Intrebarea este daca putem sa emitem la persoanele fizice ...
03Iul2025

Incasare prin agenti de vanzari

de Vera Constantin valabil la 03 Iul 2025
Intrebare: Socitatea vinde diverse produse catre clienti si incaseaza numerar, prin agenti de vanzari. Fiecare agent, la sfarsitul zilei, depune la casieria societatii incasarile, in baza unui borderou de incasare. Incasarea clientilor se face la depunerea borderoului si se inregistreaza direct in contul 5311 =4111. Cum procedam in cazul in care un agent nu mai depune banii incasati? In ce cont ar trebui ...
24Mai2025

Venituri din inchiriere in scop turistic REF

de Elena Garofil valabil la 24 Mai 2025
Intrebare: Sunt persoana fizica si inchiriez pana la 5 camere in scop turistic din casa proprie. Platesc impozit pe norma de venit. Primesc plata pentru acest serviciu numai prin transfer bancar. In acesta situatie este cazul sa infiintez Registrul de evidenta fiscala si cu ce activitati il completez?
09Apr2025

Perioada fiscala de dupa inceperea procedurii de lichidare

de Profeanu Laura valabil la 09 Apr 2025
Intrebare: SC .... SA a intrat in dizolvare cu lichidare in iunie 2022. Pentru anul 2022, SC .... SA a depus declaratia 101 si a platit impozitul pe profit. INTREBARE: 1. Pentru calculul si raportarea impozitului pe profit, incepand cu 01.01.2023 (1 ianuarie al anului urmator deschiderii procedurii de lichidare) SC..... SA trebuie/poate/este obligata sa aiba o singura perioada fiscala de calcul si ...
06Mar2025

Registru de incasari si plati PFA

de Gina Popescu valabil la 06 Mar 2025
Intrebare: Referitor la Registrul de incasari si plati ca document obligatoriu de intocmit pentru un PFA care utilizeaza contabilitatea in partida simpla am urmatoarele intrebari: 1. Care operatiuni din cele de mai jos se evidentiaza si care nu se evidentiaza in acest registru, care dintre tranzactiile considerate cheltuieli sunt deductibile sau nedeductibile: - depunere numerar / retragere numerar ...
06Mar2025

Completare RJIP

de Gina Popescu valabil la 06 Mar 2025
Intrebare: Va rog sa imi spuneti punctual pentru aceste situatii: a) depunere numerar / retragere numerar ATM - se inregistreaza da/nu b) transfer din cont PFA in cont personal titular (nu ca si creditare ci pur si simplu titularul isi ia sumele provenite din activitatea sa economica) - se inregistreaza da/nu c) transfer din cont titular in cont PFA cu titlul de creditare si invers, restituire ...
x