Incasare prin agenti de vanzari
Socitatea vinde diverse produse catre clienti si incaseaza numerar, prin agenti de vanzari. Fiecare agent, la sfarsitul zilei, depune la casieria societatii incasarile, in baza unui borderou de incasare. Incasarea clientilor se face la depunerea borderoului si se inregistreaza direct in contul 5311 =4111. Cum procedam in cazul in care un agent nu mai depune banii incasati? In ce cont ar trebui sa inregistram banii achitati de client, dar care nu au ajuns in casieria societatii si ce documenete trebuiesc intocmite pentru aceasta suma nedepusa (sustrasa de agent)? Este corect sa facem dispozitie de plata pe numele agentului? Care sunt inregistrarile contabile corecte privind incasarile prin agenti de vanzari si ce documente ar trebui folosite?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!