Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Conditii decontare de catre angajator a ochelarilor de vedere. Tratament fiscal si contabil

Raspuns oferit de
Dana Hristu

Dana Hristu
Consultant fiscal
Intrebare: Recent a fost inclusa in Politica de personal a societatii decontarea contravalorii ochelarilor, mai exact decontarea contravalorii numai a "lentilelor", deci nu si contravaloarea ramelor si a manoperei. In legatura cu aceste decontari am cateva intrebari: 1. Monografia de inregistrare in contabilitate; 2. Factura se cere pe firma sau pe persoana fizica (angajat)? 3. Daca factura e pe firma, TVA-ul este deductibil sau nu? 4. Este corecta limitarea decontarii numai la contravaloarea lentilelor? Se poate introduce o suma maxima, pentru limitarea decontarilor? 5. Cum hotaram care sunt salariatii pentru care avem obligativitatea decontarii contravalorii acestora? 6. Ce acte trebuie sa avem ca la un control ANAF pentru ca aceste decontari sa fie deductibile din punct de vedere fiscal? 7. Aceste sume primite fara impozitare trebuie declarate in D112? Trebuie inclus in plafonul de 33% din salariul de baza? Multumesc.

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1107

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Ajutoare materiale

Iun242020

Deductibilitate cheltuieli sociale. Ajutoare pentru boli grave si incurabile

de Dana Hristu valabil la 24 Iun 2020
Intrebare: O societate, mare contribuabil, doreste sa acorde un ajutor material unui angajat bolnav. Ajutorul se incadreaza in cheltuieli cu deductibilitate limitata la calculul impozitului pe profit sau este considerat avantaj in natura si trebuie calculate contributii sociale si impozit pe veniturile din salarii?
Mai202020

Deductibilitate cheltuieli transport, la si de la locul de munca

de Elena Ionescu valabil la 20 Mai 2020
Intrebare: In actualele conditii de pandemie, transportul in comun fiind suspendat, pentru salariatii care fac naveta cu masina personala in ce conditii li se poate deconta combustibilul? Este necesar incheierea unui act de comodat? Suma decontata se impoziteaza la salariat? Este deductibila pentru firma (impozit pe proft)? Dar pentru salariatii care fac naveta si nu au o masina proprietate personala (ii ...