Cum ii influenteaza pe oamenii de afaceri si pe directorii de companii noile statistici demografice din Romania
Raspuns oferit dePortal Codul Fiscal
05 Iul 2013
Claudia Russu, director de marketing la Baumix (producator de materiale de constructii):
"Nu poate fi decat un plus (faptul ca sunt cu 1,1 milioane de persoane mai mult fata de estimarile initiale), pentru ca va creste practic puterea de cumparare in piata, insa foarte important de vazut este intre ce varste se incadreaza aceste 1,1 milioane de persoane. Spre exemplu, daca sunt adulti, ne intereseaza, pentru ca ei sunt potentiali clienti. In principiu insa nu facem bugetele in functie de numarul total de locuitori. Targetul nostru sunt orasele mari, iar cand facem evaluari ne uitam la potentialul oraselor, la care adaugam o crestere sau o scadere in functie de modul in care evolueaza sectorul in care activam.“
Anca Stroe, director de marketing la Danone South East Europe:
"Produsele fabricate de Danone in Romania sunt comercializate in regiunea Europei de sud-est, pe o piata care totalizeaza 60 de milioane de consumatori. Variatiile importante in dimensiunea pietei sunt, desigur, un factor de luat in considerare pentru deciziile strategice. In privinta deciziilor operationale, cum este cazul prognozei de vanzari, un astfel de factor nu a fost luat in calcul, intrucat prognoza se construieste pe trendul derivat din datele reale de vanzari din lunile precedente.“
Tudor Furir, managing director al Pernod Ricard Romania
Tudor Furir spune ca scaderea numarului de locuitori are un impact negativ asupra tuturor businessurilor. El considera ca principala problema nu este doar aceea a scaderii populatiei, ci ca odata cu aceasta scade si puterea de cumparare a romanilor.
„Cu siguranta luam in considerare numarul de locuitori atunci cand ne facem bugetele, iar in industria asta luam in special in calcul o anumita categorie, cea a persoanelor peste 18 ani. Populatia scade, dar trebuie vazut ce categorie scade ca s-ar putea sa scada numarul de locuitori cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani .Si cred ca aceasta micsorare nu se datoreaza numai scaderii natalitatii, dar si emigrarii. Sunt multi tineri care pleaca din Romania.“ Totodata, managerul spune ca acum oamenii chiar daca au bani nu mai au apetit de consum pentru ca nu exista o predictabilitate a ceea ce se va intampla in perioada urmatoare.
Sursa: mediafax.ro
"Nu poate fi decat un plus (faptul ca sunt cu 1,1 milioane de persoane mai mult fata de estimarile initiale), pentru ca va creste practic puterea de cumparare in piata, insa foarte important de vazut este intre ce varste se incadreaza aceste 1,1 milioane de persoane. Spre exemplu, daca sunt adulti, ne intereseaza, pentru ca ei sunt potentiali clienti. In principiu insa nu facem bugetele in functie de numarul total de locuitori. Targetul nostru sunt orasele mari, iar cand facem evaluari ne uitam la potentialul oraselor, la care adaugam o crestere sau o scadere in functie de modul in care evolueaza sectorul in care activam.“
Anca Stroe, director de marketing la Danone South East Europe:
"Produsele fabricate de Danone in Romania sunt comercializate in regiunea Europei de sud-est, pe o piata care totalizeaza 60 de milioane de consumatori. Variatiile importante in dimensiunea pietei sunt, desigur, un factor de luat in considerare pentru deciziile strategice. In privinta deciziilor operationale, cum este cazul prognozei de vanzari, un astfel de factor nu a fost luat in calcul, intrucat prognoza se construieste pe trendul derivat din datele reale de vanzari din lunile precedente.“
Tudor Furir, managing director al Pernod Ricard Romania
Tudor Furir spune ca scaderea numarului de locuitori are un impact negativ asupra tuturor businessurilor. El considera ca principala problema nu este doar aceea a scaderii populatiei, ci ca odata cu aceasta scade si puterea de cumparare a romanilor.
„Cu siguranta luam in considerare numarul de locuitori atunci cand ne facem bugetele, iar in industria asta luam in special in calcul o anumita categorie, cea a persoanelor peste 18 ani. Populatia scade, dar trebuie vazut ce categorie scade ca s-ar putea sa scada numarul de locuitori cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani .Si cred ca aceasta micsorare nu se datoreaza numai scaderii natalitatii, dar si emigrarii. Sunt multi tineri care pleaca din Romania.“ Totodata, managerul spune ca acum oamenii chiar daca au bani nu mai au apetit de consum pentru ca nu exista o predictabilitate a ceea ce se va intampla in perioada urmatoare.
Sursa: mediafax.ro
Continutul, designul, structura, precum si materialele PortalCodulFiscal.ro apartin Editurii RENTROP & STRATON si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala. Pentru detalii consultati sectiunea Termeni si conditii.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"!
Intrebari similare din categoria Stiri economico-financiare
Dec142023
Proiect de lege pentru stimularea platii la termen a impozitelor: Bonificatie de 3% pentru companii
de
Profeanu Laura
14 Dec 2023
Senatul Romaniei a aprobat recent un proiect de lege prin care ofera o bonificatie de 3% companiilor care isi achita impozitele pe afaceri la termen. Acest stimulent fiscal ar putea fi implementat pentru companiile care platesc atat impozitul micro, cat si impozitul pe profit.
Pentru ca aceasta initiativa sa devina efectiva, este necesara adoptarea proiectului si de catre Camera ...
Sep082023
Impozit minim pe cifra de afaceri
de
Profeanu Laura
08 Sep 2023
O propunere de modificare recenta a Codului Fiscal vizeaza, printre altele, o schimbare semnificativa in modul in care contribuabilii cu cifra de afaceri mare vor fi impozitati. Aceasta propunere afecteaza in principal entitatile care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro.
Principala schimbare propusa este introducerea unui "impozit minim pe ...
Ian082020
Plafoane si cursuri de schimb valutar 2020
de
Portal Codul Fiscal
08 Ian 2020
Cursuri de schimb
Cursul valutar publicat la 31.12.2019 pentru euro = 4,7793 lei/eur
Cursul valutar valabil pentru 31.12.2019 = 4,7785 lei/eur
Curs valutar mediu anual 2019 ...
Ian132020
Recalcularea cifrei de afaceri pentru perioada fiscala in materie de TVA – recalculam plafonul sau cifra de afaceri?
de
Portal Codul Fiscal
13 Ian 2020
Cu privire la TVA, ca regula generala, conform art. 322 din Codul fiscal perioada fiscala este luna calendaristica.
Prin exceptie, perioada fiscala este trimestrul calendaristic pentru persoana impozabila, care in cursul anului calendaristic precedent:
a realizat o cifra de afaceri din operatiuni taxabile si/sau scutite cu drept de deducere si/sau neimpozabile in Romania, dar care dau ...
Aug092019
Aplicarea facilitatilor in constructii pentru luna iulie 2019 – metodologia de calcul a cifrei de afaceri
de
Portal Codul Fiscal
09 Aug 2019
Pe site-ul Comisiei Nationale de strategie si prognoza a fost publicat OCNSP nr. 239/2019 pentru aprobarea metodologiei privind mecanismul de calcul al cifrei de afaceri.
Metodologia stabileste mecanismul de calcul al cifrei de afaceri prevazuta la art. 60 pct. 5 lit.b) din Codul fiscal asa cum a fost modificat prin O.U.G. nr. 43/2019.
Metodologia se aplica incepand cu ...
Aug022019
Proiect de ordin pentru stabilirea metodologiei de calcul a cifrei de afaceri pentru facilitatile din constructii
de
Portal Codul Fiscal
02 Aug 2019
Prin O.U.G. nr. 43/2019 au fost aduse schimbari in domeniul aplicarii facilitatilor fiscale pentru angajatii din constructii. Una dintre aceste schimbari ce se va aplica incepand cu veniturile aferente lunii iulie 2019 vizeaza determinarea cifrei de afaceri in functie de care se aplica facilitatile in domeniile specifice constructiilor prevazute la art. 60 pct. 5 din Codul fiscal. Astfel, ...