Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024

Diferente stabilite in urma inspectiei fiscale. Facilitati OUG 69

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
Intrebare:
Am avut o inspectie fiscala in perioada 17.03.2020 - 29.04.2020 a carei obiect a fost corectitudinea intocmirii statelor de plata a salariilor, respectiv, calcularea corecta a impozitului pe venit, CAS si CASS al angajatilor care au lucrat in constructii in strainatate in perioada ianuarie-decembrie 2019. Raportul s-a finalizat cu o obligatie de plata suplimentara in suma de 66252 lei (cu scadente in 2019) plus dobanzi si penalitati de nedeclarare, a fost intocmit la data de 29.04.2020 si ni s-a fost inmanat la data de 07.05.2020. Inspectorii nu au dispus nici o masura, deci NU am intocmit declaratii rectificative D112 pe perioada verificata.
 
Multumesc anticipat pentru raspuns.
 
Intrebarea este daca ne incadram in vreun articol din OUG 69/2020 (si Ordinul 2100/2020-procedura), adica daca putem sa cerem anularea accesoriilor calculate, avand in vedere ca, raportul fiscal a fost finalizat si comunicat inainte de 14.05.2020.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Optimizare fiscala

Mar152024

Calcul sponsorizare impozit pe profit. Reportare cheltuieli cu sponsorizarea

de Anastasia Bogaciuc valabil la 15 Mar 2024
Intrebare: Cum se calculeaza sponsorizarea efectuata in cursul anului? Daca se plateste o suma mai mare se poate scadea in urmatorii ani?
Dec292023

Calculul, retinerea la sursa, declararea si plata impozitului pe dividende

de Alexandru Palaghia valabil la 29 Dec 2023
Intrebare: Inainte de a achita dividendele, societatea plateste mai intai un impozit pe profit de 16% si apoi un alt impozit pe dividende de 8%? Ulterior, beneficiarul dividendelor plateste impozit pe venitul persoanei fizice (10%) si santatate? Intrebare: Cum se declara aceste impozite, cine le retine si cum se declara?
Oct312023

Cum interpretam modificarea art. 22 din Codul fiscal privind scutirea de impozit a profitului reinvestit

de Ela Dumitra valabil la 31 Oct 2023
Intrebare: Societatea a achizitionat si pus in functiune in trimestrul 3 2023, mai multe echipamente pentru prelucrari metalice (taiat, ridicat, indoit, sudura, etc...) incadrate in clasa 2.1 potrivit catalogului mijloacelor fixe, aprobata prin H.G. nr. 2.139/2004, in vederea infintarii unei linii de productie. Va rog sa imi spuneti daca echipamentele achizitionate si incadrate in clasa 2.1, utilizate in ...
Oct162023

Asociat persoana fizica sau juridica. Beneficii fiscale

de Profeanu Laura valabil la 16 Oct 2023
Intrebare: Doresc sa cumpar un pachet minoritar de parti sociale la o S.R.L. din Romania. Am un PFA si un SRL. Care sunt impozitele si contributiile pe care ar trebui sa le platesc pentru dividendele primite de la SRL-ul la care am investit, in cele 3 variante: 1. daca investesc ca persoana fizica; 2. daca investesc ca PFA si 3. daca investesc ca SRL. Care varianta este mai avantajoasa pentru mine? ...
Aug142023

Transfer de active. Aspecte fiscale

de Ionut Jinga valabil la 14 Aug 2023
Intrebare: O societate urmeaza sa fie vanduta, iar asociatii, persoane fizice, vor sa transfere inainte de vanzare un teren si cladiri exploatate prin inchiriere din societatea care se va vinde. S-au gandit la varianta infiintarii unei noi societati platitoare de TVA in Romania (cu aceeasi structura a actionarilor ca in compania actuala), pentru a transfera activele catre aceasta in conditii de optimizare ...
Iul312023

Distinctia dintre serviciu si consultanta

de Justinian Cucu valabil la 31 Iul 2023
Intrebare: Firma mea a fost initial platitoare de impozit pe profit. Dupa un timp, s-a incadrat la microintreprindere. Incepand cu anul acesta, datorita codului CAEN, am trecut de la microintreprindere la 16% impozit pe profit. Intrucat am avut de onorat un contract in Norvegia, nu am avut timp sa ma ocup sa gasesc solutii sa raman tot la microintreprindere. Toate conditiile sunt indeplinite, in afara de ...