Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 21 Martie 2023

Document justificativ livrare marfa din depozit

Raspuns oferit de
Alexandru Palaghia

Alexandru Palaghia
Expert contabil
Intrebare: O societate cu cod CAEN principal 3511 productie energie electrica doreste sa comercializeze panouri fotovoltaice achizitionate din import, atat prin comert cu ridicata (dupa parerea dvs. care cod CAEN ar trebui autorizat 4674 sau 4690?), cat si online (CAEN 4791). Panourile sunt depozitate intr un depozit inchiriat cu adresa diferita de cea a sediului societatii. Deoarece factura de vanzare se emite la sediul societatii, iar panourile sunt ridicate din depozit, considerati necesara intocmirea unor documente financiar contabile cu regim special care sa insoteasca aceasta tranzactie? Totodata, considerati obligatorie separarea celor doua gestiuni de vanzare cu ridicata si online? Daca da, considerati ca ar fi corect sa se efectueze cate un transfer in gestiunea online doar in momentul vanzarii?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 70.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "E-Factura, E-Transport. 10 studii de caz de maxima importanta."!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Mar172023

Scadere din gestiune flori degradate, ajustare TVA

de Elena Garofil valabil la 17 Mar 2023
Intrebare: Cum se scad din gestiune florile degradate, care este regimul fiscal al acestei operatii? Care sunt documentele care se intocmesc pentru a beneficia de deductibilitatea TVA, avand in vedere ca florile nu se regasesc in Ordinul privind perisabilitatile? Multumesc, O zi buna!
Mar102023

Achizitie servicii furnizate pe cale electronica, prestator din stat tert inregistrat in regimul UE

de Amelia Dumitras valabil la 10 Mar 2023
Intrebare: O societate comerciala fara TVA, dar cu cod special de TVA (vies), achizitioneaza de la GoDaddy.com servicii. Pe factura, acestia au trecut la datele sale ca aplica MOSS. Codul lor fiind EUMOSS: EU372022452. Pe aceasta factura apare tva-ul meu intracomunitar. Cum inregistrez aceasta factura si ce trebuie sa declar si sa platesc la bugetul de stat? Dar daca pe factura era CUI de Romania? Va ...
Mar012023

Vanzare produse prin EMAG catre persoane fizice din alte state membre, regim TVA

de Elena Garofil valabil la 01 Mar 2023
Intrebare: O societate platitoare de tva vinde produse si mancare pentru animale prin intermediul Emag. Incepand cu luna ianuarie vinde produse catre persoane fizice din Ungaria si Bulgaria. Lunar EMAG OOD BULGARIA si EMAG UNGARIA emite facturi de comision pentru societate. Va rog sa-mi transmiteti cum se vor emite facturile catre persoanele fizice si ce declaratii sau care sunt implicatiile fiscale in ...
Mar012023

Comercializare si depozitare panouri fotovoltaice

de Costin A. Istrate valabil la 01 Mar 2023
Intrebare: Va rog frumos sa ma ajutati si sa-mi spuneti daca o societate care intentioneaza sa faca comert cu panouri fotovoltaice fara serviciile de montaj, are vreo obligatie in ceea ce priveste autorizarea (fondul de mediu... etc.) si care sunt cotele de facturare a TVA-ului la vanzare. Aici va rog sa ma ajutati si daca exista vreo conditie pentru depozitarea panourilor fotovoltaice (un loc special). Va ...
Feb092023

Tratament fiscal transport salariati de la domiciuliu la locul de munca

de Alexandru Palaghia valabil la 09 Feb 2023
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu o informatie privind decontarea transportului pentru salariati. Mentionez ca salariatii isi au resedinta in afara localitatii unde isi au locul de munca. Contravaloarea transportului intra in plafonul de 33% si care sunt documentele justificative pe care salariatul trebuie sa le prezinte?
Ian242023

Generare cod UIT transport agregate

de Vera Constantin valabil la 24 Ian 2023
Intrebare: O SC A (balastiera) vinde altei SC B, din depozit (loco furnizor, SC B isi asigura singura transportul), agregate (nisip pietris sorturi). In conditiile in care SC B vinde mai departe agregatele catre alta SC, mai este obligata SC A sa furnizeze codul UIT (livrare in lant)? Dar daca transportul e asigurat de o SC terta, SC B fiind utilizator final, SC A emite cod UIT? Dar daca SC B e utilizator ...
x
0 - /document-justificativ-livrare-marfa-din-depozit-55539.htm