Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Documente de intocmit pentru deductibilitate integrala a cheltuielilor cu utilizarea autoturismului

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
Intrebare: Pentru activitatea directorului de vanzari, care presupune si deplasari in tara in interes de serviciu, firma nostra a achizitionat un autoturism cu 5 locuri in valoare de 50.000 euro.

Intrebare: ce documente trebuiesc intocmite, pentru a justifica deductibilitatea cheltuielilor cu amortizarea integrala a autoturismului,cu deductibilitatea integrala a tuturor cheltuielilor ce rezulta din exploatarea masinii.In acest caz se tine cont de limita de 1500 de lei pentru a deduce cheltuiala cu amortizarea?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4675

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

Apr222024

Amortizare programe informatice

de Profeanu Laura valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: O societate cumpara un software necesar pentru vanzari cu durata de utilizare nelimitata. Ulterior va primi facturi de actualizare soft sau de imbunatatire. Cum trebuie sa trateze softul initial din punctul de vedere al amortizarii. Avand in vedere ca are durata de utilizare nelimitata il poate amortiza in 3 ani dpdv fiscal? Actualizarile le poate trata ca imobilizari separate si sa le amortizeze ...
Mar292024

Cheltuieli cu amenajarea unui spatiu. Tratament contabil

de Ionut Jinga valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: Avem un spatiu cu saloane de evenimente construit de noi si inchiriat. De la inceputul anului s-a incheiat un contract de consultanta peisagistica, am facut achizitii de pomi, tuia, plante, flori si multe alte elemente pentru infrumusetarea spatiului. Cum vom recunoaste aceste cheltuieli?
Mar142024

Documente inregistrare lucrari modernizare imobil

de Elena Garofil valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: O societate comerciala, proprietara unei cladiri pe care o utilizeaza pentru inchiriere, modernizeaza cladirea (in principal grupurile sanitare de la fiecare etaj). In acest scop incheie contracte cu firme de constructii, care urmeaza sa realizeze lucrarea, care presupune atat consumuri de materiale cat si de manopera. Pe parcursul lucrarii se realizeaza plati partiale, care au la baza facturi ...
Ian042024

Amortizare cheltuieli de racordare

de Mariana Prejbeanu valabil la 04 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra dezvolta o investitie imobiliara si a incheiat cu E-Distributie Muntenia SA un contract de racordare. Conform contractului incheiat, societatea noastra trebuie sa achite catre E-Distributie Muntenia SA un tarif de racordare. In contabilitatea societatii noastre am inregistrat plata acestui tarif de racordare in contul 205. In contract nu este stabilita durata dreptului de ...
Dec162023

Achizitii active, amortizare, dosar dauna asigurator

de Elena Ionescu valabil la 16 Dec 2023
Intrebare: Rog monografie pentru inregistrarea in contabilitate si gestiune a mijloacelor fixe (cod clasificare si perioada de am.) o.i. Factura de achizitie: poz. 1 - Tablou automatizare sistem sanitar = 4500 lei; poz. 2 - plutitor = 2067 lei; poz. 3 - servicii montare = 596 lei; poz. 4. servicii punere in folosinta = 900 lei. Valoarea produselor achizitionate se recupereaza prin dosar de dauna de la ...
Nov302023

Imobilizare in curs PFA

de Alexandru Palaghia valabil la 30 Nov 2023
Intrebare: La o Intreprindere Individuala cu contabilitate partida simpla cum se pot inregistra cheltuieli pentru construirea unei cladiri, deci un atelier? Cand va fi patrimoniul la Intreprindere Individuala si pana acum cum procedam pana sa il receptionam? Multumesc mult!