Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024

Documente in format electronic. NIR. Bon de consum. Ordin 2634/2015

Raspuns oferit de
S.M Armaselu

S.M Armaselu
Consultant fiscal
valabil la 22 Oct 2018

Intrebare: In situatia in care folosim SAP, este obligatorie, ca cerinta legala, tiparirea notelor de receptie, respectiv a bonurilor de consum si semnarea acestora?




Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2939

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Stocuri

Iul282023

Cont 604 pentru materiale date direct in consum (nestocate)

de Ela Dumitra valabil la 28 Iul 2023
Intrebare: Societatea noastra asigura montajul echipamentelor prin intermediul propriei echipe de montaj. In cea mai mare parte a cazurilor, pentru montaj, sunt necesare o serie consumabile pe care angajatii nostrii le achizitioneaza de la firmele de profil din zona montajului. Cum introducem aceste materiale? Nu-mi intra in gestiune... Este nevoie de receptie? Va rog sa specificati si baza legala. ...
Mai162021

Consumuri tehnologice si coeficienti maximi

de Costin A. Istrate valabil la 16 Mai 2021
Intrebare: O societate comerciala achizitioneaza motorina (cu acciza deja platita) in vederea revanzarii si se confrunta cu urmatoarea situatie: variatia volumului de motorina datorita variatiei de temperatura. Societatea inventariaza regulat cantitatea de combustibil rezultand plusuri, respectiv minusuri la inventar. Cum se calculeaza pierderile tehnologice si care sunt coeficientii maximi de consumuri ...
Oct142019

Materiale nestocate

de Dana Hristu valabil la 14 Oct 2019
Intrebare: La nivelul organizatiei noastre nu exista un spatiu de depozitare a stocurilor, de altfel nici nu este necesar avand in vedere ca singurele bunuri de natura stocurilor pe care le aprovizionam sunt materialele consumabile (hartie, pixuri, materiale de curatenie etc ) in cantitati relativ mici. Va rugam sa ne precizati daca prin politica contabila a stocurilor si procedura de aplicare a acesteia ...
Iul222019

Import marfuri nediferentiate si vanzare la intern cu pret unic

de Vera Constantin valabil la 22 Iul 2019
Intrebare: Societatea vrea sa importe din UE si non-UE, marfa. Marfa se va achizitiona la pret unic, fiind lichidare de stoc. Pe factura poate sa fie trecuta doar: marfa, fara detaliere pe denumire produse, ex. 5000 buc la 100 lei/buc, desi vor fi diverse obiecte electrocasnice? In Romania se va efectua vanzare cam in acelasi mod, cu pret unic, la gramada. Legislatia ne permite acest tip de vanzare? ...
Apr182019

Scoaterea din evidenta a materialelor consumate in cadrul unei prestari de servicii

de Olga Crevelescu valabil la 18 Apr 2019
Intrebare: Societatea a ramas cu un stoc (scriptic) de materiale de constructii, achizitionate pentru constructia unui obiectiv, beneficiarul fiind alta societate. Am achizionat pe firma 1/3 din obiectiv, dar fara receptionarea lui. Contractul de prestari servicii dintre firme s-a incheiat si beneficiarul nu mai accepta facturi de refacturare a soldului de materiale existent in societatea noastra. Care este ...
Mar212019

Facturi anulate in Declaratia 394

de Mariana Prejbeanu valabil la 21 Mar 2019
Intrebare: Este posibila anularea unor numere de documente fiscale (facturi fiscale, avize, chitante) in cazul in care aceste documente sunt pretiparite cu logoul societatii,iar societatea isi modifica logo-ul si prin urmare nu mai pot fi utilizate? Care este procedura legala de anulare a unor numere pentru aceste documente avand in vedere ca plaja de numere pentru facturi se declara si in D394?