Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 August 2025

Donatie mijloace fixe si obiecte de inventar

Intrebare:

Societatea noastra se ocupa cu mobilarea spatiilor de birouri ale diverselor companii. In anii 2017-2018, societatea noastra a amenajat un spatiu de birou al unei companii imobiliare, cu rolul de a promova produsele comercializate de societatea noastra firmelor in cautare de spatii de birouri, compania imobiliara respectiva fiind una din cele mai importante companii de intermediere a inchirierilor de pe piata locala, care inregistreaza un trafic crescut al firmelor care intra in targetul societatii noastre, astfel mobilierul nostru avand mai multa vizibilitate pentru potentialii clienti. In cadrul acestei amenajari, societatea noastra a lasat in custodia societatii imobiliare anumite elemente de mobilier (birouri, scaune de birou).

Anul acesta, compania imobiliara doreste sa isi reamenajeze respectivul spatiu si sa renunte la mobilierul vechi. Societatea noastra nu mai doreste sa il ia inapoi, avand in vedere uzura, mai ales morala, a mobilierului, si ar prefera sa il lase companiei imobiliare respective care il poate dona angajatilor proprii.

Cum poate societatea noastra sa isi scoata din gestiune acest mobilier, ce variante ar putea avea, care ar fi procedura si implicatiile fiscale?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4665

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea activelor

22Aug2025

Achizitie si utilizare toaleta ecologica

de Elena Ionescu valabil la 22 Aug 2025
Intrebare: Societatea X a achizitionat 5 toalete ecologice cu valoarea mai mare de 2500 lei fiecare. Aceste toalete vor fi instalate pentru muncitorii de pe unul din santierile societatii. Va rugam sa ne ajutati cu monografile contabile aferente acestei achizitii si utilizarii ulterioare a acestora. De asemenea, va rog sa ne ajutati sa identificam clasa din catalogul mijloacelor fixe in care se ...
30Iul2025

Facturare deseuri

de Mariana Prejbeanu valabil la 30 Iul 2025
Intrebare: Persoana juridica scoate din evidenta contabila mijloace fixe prin dezmembrare pentru care primim de la firma de colectare a deseurilor un certificat de distrugere. Ce inregistrari contabile se fac atat la facturarea catre firma colectoare a deseurilor, cat si la scoaterea din gestiune?
29Iul2025

Achizitie generator de curent care nu s-a inscris in Registrul imobilizarilor

de Elena Ionescu valabil la 29 Iul 2025
Intrebare: In anul 2021 societatea X a cumparat o cabina (generator de curent) pentru marirea puterii. Ea a fost inregistrata in contul 2131, dar nu a fost cuprinsa in Registrul Imobilizarilor. Care ar fi metoda corecta pentru a o include acum in Registrul imobilizarilor? Va multumesc!
16Iul2025

Regim contabil amenajari imobile

de Alexandru Palaghia valabil la 16 Iul 2025
Intrebare: O societate detine un apartament pe care il inchiriaza (nu turistic), in luna iunie a reparat baia apartamentului prin montarea unei lavoar, cada si un vas WC aceste bunuri achizitionate au valori mai mari de 2500 lei (individual). In ce categorie a catalogul-ului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe ar trebui incadrat fiecare bunurile nominalizate mai ...
19Iun2025

Casare obiecte de inventar

de Gina Popescu valabil la 19 Iun 2025
Intrebare: In cazul in care un obiect de inventar (aspirator) nu mai poate fi folosit din punct de vedere tehnic si nici nu l-am predat pentru casare unei unitati care se ocupa cu casarea, in aceste conditii ce documente trebuie intocmite pentru scoaterea din gestiunea unitatii? Trebuie intocmita o decizie a asociatului prin care se hotaraste scoaterea din gestiunea unitatii pe motive tehnice? Ce ...
02Iun2025

Stabilirea duratei normale de functionare pentru constructii achizitionate fara proiect

de Profeanu Laura valabil la 02 Iun 2025
Intrebare: Am achizitionat o cladire, construita in 1982, de la o persoana fizica. Cum aleg durata amortizarii? N-am informatii privind durata de viata in proiectul acesteia.
x