Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Mai 2025

Donatie mijloace fixe si obiecte de inventar

Intrebare:

Societatea noastra se ocupa cu mobilarea spatiilor de birouri ale diverselor companii. In anii 2017-2018, societatea noastra a amenajat un spatiu de birou al unei companii imobiliare, cu rolul de a promova produsele comercializate de societatea noastra firmelor in cautare de spatii de birouri, compania imobiliara respectiva fiind una din cele mai importante companii de intermediere a inchirierilor de pe piata locala, care inregistreaza un trafic crescut al firmelor care intra in targetul societatii noastre, astfel mobilierul nostru avand mai multa vizibilitate pentru potentialii clienti. In cadrul acestei amenajari, societatea noastra a lasat in custodia societatii imobiliare anumite elemente de mobilier (birouri, scaune de birou).

Anul acesta, compania imobiliara doreste sa isi reamenajeze respectivul spatiu si sa renunte la mobilierul vechi. Societatea noastra nu mai doreste sa il ia inapoi, avand in vedere uzura, mai ales morala, a mobilierului, si ar prefera sa il lase companiei imobiliare respective care il poate dona angajatilor proprii.

Cum poate societatea noastra sa isi scoata din gestiune acest mobilier, ce variante ar putea avea, care ar fi procedura si implicatiile fiscale?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4665

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea activelor

04Apr2025

Lichidare societate. Transfer imobil catre asociat

de Irina Dumitrescu valabil la 04 Apr 2025
Intrebare: O firma a achizitionat in anul 2021 o vila prin taxare inversa in valoare de 545000 lei + 103550 lei tva. S-a amortizat valoarea de 45000 lei. Asociatul unic care este si administrator doreste sa lichideze societatea si sa-si treaca apartamentul pe numele lui. Va rugam sa ne spuneti cum procedam in situatia in care vrea sa vanda imobilul sau daca exista alta metoda prin lichidarea ...
02Apr2025

Vanzarecedare mijloace fixe achizitionate din fonduri

de Mariana Prejbeanu valabil la 02 Apr 2025
Intrebare: Societatea X a obtinut in anul 2018 fonduri nerambursabile a achizitionat mijloace fixe si obiecte inventar in valoare de 178.000 dupa 4 ani decide sa le vanda, iar unele dintre ele s-au stricat. Care este monografia contabila pentru cele stricate, iar la vanzare cand inchid contul 4752 la 7584 platesc impozit si pe aceasta suma? Adica platesc o data la vanzare impozit si mai platesc ...
28Mar2025

Amortizare fiscala pentru utilaje

de Mariana Prejbeanu valabil la 28 Mar 2025
Intrebare: Pentru o societatea platitoare de TVA si impozit pe profit, va rog sa imi specificati care este amortizarea fiscala deductibila din punct de vedere fiscal pentru utilaje amortizabile liniar, folosite exclusiv in scopul desfasurarii activitatii. Se aplica amortizarea fiscala de 1500 ron deductibila din amortizarea contabila, sau se poate considera deductibila intreaga amortizare, fiind vorba de ...
25Mar2025

Leasing financiar - deductibilitate si monografie contabila

de Gina Popescu valabil la 25 Mar 2025
Intrebare: Pentru o societate platitoare de TVA si impozit pe profit, achizitionarea unui autovehicul prin leasing financiar este considerata o cheltuiala (rata si dobanda) deductibila integral din punct de vedere a TVA si a impozitului pe profit? Mentionez ca autovehiculul nu este folosit 50% in activitatea economica a societatii. Va rog sa imi mentionati conditii cand se poate considera deductibil 100% ...
03Mar2025

Donatie bunuri catre angajati

de Profeanu Laura valabil la 03 Mar 2025
Intrebare: In cazul laptopurilor, telefoane si alte bunuri similare se pot dona angajatilor sau membrilor de familie al acestora? Care este regimul contabil si fiscal pentru acestea?
10Dec2024

Evaluare mijloace fixe si obiecte de inventar dintr-un spatiu achizitionat

de Elena Ionescu valabil la 10 Dec 2024
Intrebare: Am cumparat o vila, obiectele si mijloacele fixe din ea le-am achizitionat separat, dar nu am o situatie, cat au fost amortizate sau daca s-au casat (proprietarul nu are o situatie sa imi puna la dispozitie). Cum evaluez aceste obiecte, care sunt second hand? Cum le inregistrez? Multumesc.