Donatie mijloace fixe si obiecte de inventar
Societatea noastra se ocupa cu mobilarea spatiilor de birouri ale diverselor companii. In anii 2017-2018, societatea noastra a amenajat un spatiu de birou al unei companii imobiliare, cu rolul de a promova produsele comercializate de societatea noastra firmelor in cautare de spatii de birouri, compania imobiliara respectiva fiind una din cele mai importante companii de intermediere a inchirierilor de pe piata locala, care inregistreaza un trafic crescut al firmelor care intra in targetul societatii noastre, astfel mobilierul nostru avand mai multa vizibilitate pentru potentialii clienti. In cadrul acestei amenajari, societatea noastra a lasat in custodia societatii imobiliare anumite elemente de mobilier (birouri, scaune de birou).
Anul acesta, compania imobiliara doreste sa isi reamenajeze respectivul spatiu si sa renunte la mobilierul vechi. Societatea noastra nu mai doreste sa il ia inapoi, avand in vedere uzura, mai ales morala, a mobilierului, si ar prefera sa il lase companiei imobiliare respective care il poate dona angajatilor proprii.
Cum poate societatea noastra sa isi scoata din gestiune acest mobilier, ce variante ar putea avea, care ar fi procedura si implicatiile fiscale?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!