Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 12 Iulie 2025

Evaluarea bunurilor la data intrarii in entitate

valabil la 29 Sep 2024
Intrebare:

Firma A (Danemarca) factureaza kituri pentru analize (solutii, seringi, alte consumabile necesare recoltarii unor probe de la pacienti) catre firma B (Romania), cu valoare zero.

Firma B (Romania) ofera aceste kituri clientului C (Romania), pentru ca acesta sa recolteze probe de la pacienti. Probele recoltate sunt trimise la firma D (UK) spre procesare. Probele sunt transportate de catre transportatorul trimis si platit de fima D (UK).

Firma D (UK) factureaza efectuarea analizelor (servicii) catre firma B (Romania), care la randul ei factureaza mai departe aceste analize catre firma C (Romania), adaugand un adaos.

Entitatile A, B, D sunt platitoare de TVA. Firma C (Romania) este neplatitoare de TVA.

Firma B (Romania) are ca obiect de activitate comert (4646).

Firma A (Danemarca) si firma D (UK) fac parte din acelasi grup de firme.

Va rugam sa ne precizati care este tratamentul fiscal al tranzactiilor descrise mai sus, precum si care obligatiile declarative ale firmei B (Romania).

Societatea B (Romania):

- cum inregistreaza/declara factura de kituri primita de la firma A (Danemarca)?

- sub ce forma sa factureze/declare transferul acestor kituri oferte gratis catre firma C (Romania)?

- cum inregistreaza/declara factura de analize primita de la firma D (UK)?

- cum sa factureze/declare refacturarea analizelor catre firma C (Romania)?

Va multumim.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4646

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Achizitii intracomunitare

09Iul2025

Achizitie licenta software, perioada fiscala de raporare

de Amelia Dumitras valabil la 09 Iul 2025
TVA
Intrebare: Societate infiintata in mai 2025, platitoare de impozit profit si tva trimestrial achizitioneaza in luna iulie 2025 o licenta de la Adobe (credite adobe stock) avand cod de tva Irlanda. Societatea urma sa depuna D700 pentru a trece la tva la incasare incepand cu 01 octombrtie 2025. In urma achizitiei de la Adobe, societatea va depune D390? Va trece la tva lunar? Daca da, cu ce data? Poate ...
28Iun2025

Marfa pierduta pe timpul transportului. Tratament contabil si fiscal

de Ionut Jinga valabil la 28 Iun 2025
TVA
Intrebare: Societatea din Romania a achizitionat marfa de la un furnizor din Germania, transportul urmand sa se faca printr-o firma de curierat. Marfa a fost ridicata de la furnizor, dar s-a pierdut in timpul transportului. Pentru ca factura a fost facuta la sfarsitul lunii martie si transportul s-a angajat la inceputul lunii aprilie, a fost inregistrata in contul 321 ca achizitie intracomunitara de ...
15Iun2025

Achizitie de matrita din Polonia fara livrare in Romania

de Profeanu Laura valabil la 15 Iun 2025
TVA
Intrebare: Societate platitoare de tva si impozit pe profit, am achizitionat de la un furnizor din Polonia, inregistrat in scopuri de TVA, o matrita cu ajutorul careia acesta confectioneaza piesele folosite in procesul de productie al societatii noastre. Matrita este facturata impreuna cu bunurile comandate (I comandat), ca si livrare intracomunitara de bunuri (fara tva). Care este regimul fiscal si ...
06Iun2025

Raportare achizitii intracomunitare de bunuri

de Amelia Dumitras valabil la 06 Iun 2025
TVA
Intrebare: Societatea noastra are lunar achizitii intracomunitare. Sunt situatii cand factura emisa de furnizorul intracomunitar se emite in ultima zi a lunii calendaristice dar livrarea/receptia se efectueaza in primele zile ale lunii urmatoare. Noi trebuie sa obtinem un cod UIT inaintea livrarii marfurilor. Pe acesta il obtinem la data facturii. Noi inregistram factura, de exemplu in luna aprilie ...
30Apr2025

Achizitie servicii de cazare in UE

de Gina Popescu valabil la 30 Apr 2025
TVA
Intrebare: Suntem o societate de turism si de curand am inceput colaborarea cu un furnizor din Cipru, platitor de tva, pentru vacantele din sejurul 2025. Am primit deja prima factura de la acest furnizor, serviciile de cazare nu au tva, dar au facturat un serviciu "handling fee" cu tva 19%. Cum ar trebui sa inregistram in contabilitate aceasta factura de la furnizorul din Cipru? Ma refer la ...
02Apr2025

Achizitie intracomunitara facturata cu TVA

de Gina Popescu valabil la 02 Apr 2025
TVA
Intrebare: O firma din Romania platitoare de TVA face o comanda online pe un site pentru niste piese de schimb pentru masina care este in proprietatea societatii. Livrarea produselor se face prin Fan Courier cu plata ramburs. Factura pentru aceasta achizitie este emisa de catre o firma din Slovacia cu cota de TVA de 19%. Este considerata aceasta o achizitie intracomunitara si ar trebui declarata in ...
x