Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 11 Septembrie 2025

Evidenta vanzari restaurant

Intrebare: O societate A are un hotel unde desfasoara activitate de cazare, bar si restaurant. Pentru activitatea de cazare are o casa de marcat, iar pentru activitatea de bar si restaurant are o alta casa de marcat.
Societatea, pentru produsele de la bar, merge cu adaos comercial, iar pentru restaurant merge pe produs finit avand retetar si program care descarca marfa conform retetei. Este corect sa avem o singura casa de marcat pentru activitatea de bar si restaurant? Raportul de gestiune zilnic se intocmeste cumulat sau separat?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5510

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Stocuri

01Sep2025

Productie peleti de paie si lemn

de Vera Constantin valabil la 01 Sep 2025
Intrebare: Societatea noastra realizeaza peleti din paie si lemn. Pentru materia prima de tip paie a discutat cu fermieri din zona ca paiele rezultate in urma recoltarii sa le balotam si sa le preia societatea noastra de pe camp; costul astfel suportat cu inchirierea utilajelor, motorina, vom determina valoarea de intrare a acestor materiale care insa pentru procesul de productie al peletilor reprezinta ...
15Iul2025

Valorificare stocuri ca deseuri

de Vera Constantin valabil la 15 Iul 2025
Intrebare: Fabrica face pasii necesari pentru a se inchide. Dupa oprirea productiei au ramas stocuri de materii prime de aproximativ 10 milioane ron. Aceste materii prime au fost achizitionate atat de pe piata interna, UE, dar si importuri (tva amanare la plata). S-a luat legatura cu furnizorii precum si cu alti producatori locali pentru a se preda aceste stocuri chiar si la un pret mai scazut, dar ...
26Mai2025

Stabilirea metodei de calcul a descarcarii de gestiune

de Alexandru Palaghia valabil la 26 Mai 2025
Intrebare: O societate comerciala care desfasoara activitate de vanzare de produse in magazinul propriu catre persoane fizice, gestiunea stocurilor este condusa cu adaos comercial (En-detail)? Este obligatorie descarcarea de gestiune pe baza coeficientului K sau se poate face cu adosul comercial calcula de softul de gestiuni s? Multumesc.
28Ian2025

Evidenta productiei, gestiunea si contabilitatea societatii farmaceutice

de Profeanu Laura valabil la 28 Ian 2025
Intrebare: O societate care produce produse farmaceutice, medicamente, suplimente alimentare etc. Am urmatoarele intrebari: 1. Cum se tine evidenta productiei? 2. Trebuie sa existe un retetar-ingrediente-compozitie omologate si inregistrate la OSIM sau alt organism? 3. Cum se descarca gestiunea? 4. Cum se formeaza pretul de vanzare? 5. Monografia contabila a productiei, scaderii din gestiune ...
26Ian2025

Monografie achizitie si livrare intracomunitara paleti

de Gina Popescu valabil la 26 Ian 2025
Intrebare: Societatea livreaza produsele de mobilier ambalate in cutii de carton si apoi paletizate. Clientul pune la dispozitia noastra contra cost paletii. Emite factura fiscala pentru paleti, iar la livrare se trec paletii pe factura cu acelasi pret. Clientul este membru UE, deci avem achizitie, respectiv livrare intracomunitara. Va rog sa ne ajutati cu o monografie contabila.
23Ian2025

Scoatere din evidenta produse expiratedeteriorate

de Mariana Prejbeanu valabil la 23 Ian 2025
Intrebare: Societate comerciala platitoare de impozit pe profit si TVA, cu profil de activitate comert detine 3 magazine. La data de 31.12.2024 face inventarul, constatand produse expirate si deteriorate care nu se mai pot vinde in valoare de 60.000 lei pentru toate magazinele. 1. Cum pot proceda cu aceste produse daca au o valoare asa mare? 2. Ce document se intocmeste in aceasta situatie? 3. Care ...
x