Facturi emise de firme inactive fiscal: ce riscuri are beneficiarul si cum se corecteaza situatia
In cazul in care se incheie un contract de prestari servicii cu o firma inactiva fiscal (prestatorul nu declara ca e inactiv si beneficiarul nu verifica), care sunt consecintele:
- o firma inactiva fiscal mai poate desfasura activitate economica si emite facturi?
- cand beneficiarul constata acest aspect cum trebuie sa procedeze?
- ce se intampla cu facturile emise si platite pana la acea data?
- care este raspunderea fiecarei parti?
- facturile au fost descarcate din E-factura de catre beneficiar, teoretic furnizorul ar fi trebuit sa fie scos din E-factura...
Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!



Un produs marca 