Fisiere si declaratii. Case de marcat trimise electronic la ANAF. Persoana desemnata. Case de marcat neutilizate
Persoana desemnata sa transmita la distanta aceste date trebuie sa fie un angajat care utilizeaza casa de marcat (ex: seful de magazin)? De asemenea, daca avem case fiscale inchise de mai multi ani, acestea trebuie raporate in declaratia privind aparate de marcat electronice fiscale neutilizate? Pentru casele de marcat mobile, utilizate ocazional (vanzari la targuri etc.), trebuie intocmita vreo declaratie?
Nu imi este foarte clar, dar daca am inteles bine, aceste reguli noi se vor aplica din momentul in care fiecare societate va trebui sa utilizeze doar aparate de marcat cu jurnal electronic (de la 1 iunie 2018, marii contribuabili si contribuabilii mijlocii, iar de la 1 august 2018, obligatia se va aplica si pentru contribuabilii mici).
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!