Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Octombrie 2024

Hala productie construita in regie proprie, document de inregistrare constructie finalizata

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit construieste in regie proprie o hala de productie pe structura metalica si panouri sandwich. Care sunt documentele justificative de inregistrare a constructiei finalizate in contabilitate? Care este codul mijloacelor fixe si care este durata de amortizare a constructiei finalizate?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2223

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

Sep032024

Vanzare cladire si teren

de Gina Popescu valabil la 03 Sep 2024
Intrebare: Societatea detine o cladire plus teren (o parte aferenta cladirii plus diferenta pana la suprafata totala). Se doreste vanzarea acestora catre o persoana fizica. Cladirea este veche de peste 50 ani, iar valoarea evaluata a terenului este mai mare decat cea a cladirii. Care este regimul TVA la vanzare pentru cladire si teren?
Aug062024

Regimul de amortizare al imobilizarilor second hand

de Alexandru Palaghia valabil la 06 Aug 2024
Intrebare: Se achizitioneaza o linie tehnologica de la o societate neafiliata, aceasta fiind produsa in anul 2020. In Catalogul mijloacelor fixe durata de amortizare este 8-12 ani, dar fiind deja utilizata 4 ani de catre firma care o vinde, exista posibilitatea de a amortiza fiscal aceasta linie tehnologica pe o durata de 4 ani?
Iul072024

Cladire neutilizata. Deductibilitate cheltuieli la vanzare

de Irina Dumitrescu valabil la 07 Iul 2024
Intrebare: Societate platitoare de impozit pe profit achizitioneaza in anul 2020 o cladire industriala cu pretul de 900.000 lei. Scopul achizitionarii a fost de a utiliza cladirea intr-un proiect pentru fabricarea de produse pentru constructii. Proiectul nu a fost concretizat si cladirea nu a fost utilizata. Deoarece nu a adus beneficii societatii, pentru cladirea nu s-a calculat amortizare. Acum ...
Mai202024

Regim contabil bransament apa si racord canalizare

de Ela Dumitra valabil la 20 Mai 2024
Intrebare: Am primit o factura cu deviz pe care scrie: Bransament apa si racord canalizare. Avand in vedere ca valoarea este mica, deoarece conductele de racord au fost aproape de perimetrul societatii, factura se inregistreaza pe imobilizari sau pe cheltuieli? Devizul contine: - Sapatura manuala si mecanizata; - Umplutura cu pamant in straturi uniforme - Realizare strapungere prin fundatie gard; - Teava ...
Apr042024

Deprecierea activelor, tratament contabil si fiscal

de Elena Ionescu valabil la 04 Apr 2024
Intrebare: In cazul calculatoarelor cand incepem deprecierea, in momentul predarii de catre furnizor sau in momentul predarii catre angajat? Poti fi cazuri in care achizitionam laptopuri pentru angajati noi sau pentru back-up in cazul in care se defecteaza un echipament sau avem echipament de inlocuit? Cand am voie sa depreciez aceste bunuri? Multumesc frumos.
Mar062024

Tratamentul contabil al mijloacelor fixe amortizate integral

de Alexandru Palaghia valabil la 06 Mar 2024
Intrebare: Avem mijloace de transport amortizate integral pe care vrem sa le scoatem din evidenta imobilizarilor corporale si sa le trecem in gestiunea marfuri. Intentionam sa le vindem ulterior, pe masura ce gasim cumparatori. Intrebare: avand in vedere ca sunt amortizate integral, cum ar trebui scoase din gestiunea de imobilizari corporale (CASARE?) si inregistrate in gestiunea marfuri? La ce valoare ar ...