Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Aprilie 2024

Inchidere activitate PFA. Valorificare mijloace fixe

Raspuns oferit de
Ionut Jinga

Ionut Jinga
consultant fiscal
valabil la 08 Iul 2023

Intrebare: Persoana fizica autorizata, sistem real, doreste in cursul anul 2023 sa-si inchida activitatea. Ce se intampla cu mijloacele fixe achizitionate de-a lungul timpului? Masina, laptop, telefon? Care este procedura in acest sens?

Tip societate: P.F.A.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 4791

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Apr082024

Obligatia ONG de a depune Declaratia privind situatia de trezorerie

de Profeanu Laura valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Un ONG fara activitate economica are ca scop sprijinirea persoanelor cu deficiente de auz in vederea recuperarii, reabilitarii si integrarii in societate. Anual primeste sume din redirectionari de impozit de la persoane fizice. Sumele primite, se utilizeaza, conform statulutui de organizare si functionare, pentru: achizitionare aparate auditive, consumabile pentru acestea, decontarea serviciilor ...
Mar132024

Declararea ajustarilor de TVA in D300

de Alexandru Palaghia valabil la 13 Mar 2024
Intrebare: Ajustare tva client in faliment - inregistrarea in contabilitate la decembrie 2023 cu ocazia inventarierii anuale - monografie - si ajustarea TVA nu s-a declarat in decontul lunii decembrie 2023 (inregistrarea in contabilitate fiind mult mai tarziu!) - atunci cand se va declara aceasta ajustare si cum?
Feb162024

Data inregistrare Proces verbal inventariere

de Elena Garofil valabil la 16 Feb 2024
Intrebare: Cu ocazia inventarierii, s-au constatat atat plusuri in gestiune stocuri, minusuri, stocuri care sunt depasite moral si pe care le vom distruge cu o firma specializata, mijloace fixe care sunt uzate moral si dorim sa le casam cu aceeasi firma specializata; la fel si obiecte de inventar. Pentru minusuri inventar, le consideram neimputabile cheltuiala si tva nedeductibil. Pentru plusuri inventar, ...
Aug142023

Achizitie eMag de la furnizor din Franta fara cod de TVA valabil

de Anastasia Bogaciuc valabil la 14 Aug 2023
Intrebare: Societate platitoare de TVA si impozit pe profit achizitioneaza marfa de pe platforma Emag. Primeste pe platforma Emag factura pentru marfa de la o societate din Franta cu TVA 20% (stat membru UE). Dupa primirea facturii am solicitat de la ANAF verificarea furnizorului. Am primit ca raspuns faptul ca denumirea, adresa sunt indisponibile si codul fiscal este nevalabil. In documentul pdf atasat ...
Iun082023

Decontarea cheltuielilor de deplasare cand deplasarea incepe intr-o luna si se termina in alta

de Profeanu Laura valabil la 08 Iun 2023
Intrebare: Daca o deplasare externa incepe intr-o luna si se termina in alta, de exemplu a inceput in 28 iunie si se termina in iulie, in contabilitate cand se inregistreaza cheltuielile aferente acesteia(diurna, cazari si alte cheltuieli, acestea fiind emise in ambele luni)?
Mai022023

Achizitie camere vechi la inlocuirea cu unele noi de la persoane fizice. Documente justificative

de Constanta Popa valabil la 02 Mai 2023
Intrebare: In cadrul activitatii firmei se monteaza sisteme de supraveghere noi sau se face upgrade sistemelor deja existente la client persoana fizica. Upgrade = se fac suplimentari de camere video sau se inlocuiesc cele vechi cu altele noi. Cele vechi se preiau de societate (la un anume pret) si clientul persoana fizica plateste diferenta. Intrebarea mea este: cum se preiau in contabilitate camerele de la ...