Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 31 Iulie 2025

Inregistrare cheltuieli instalare utilaj inchiriat

Intrebare:

Societatea noastra inchiriaza un utilaj pentru pornirea caruia s-au facut diverse cheltuieli: cablaje, elemente pentru instalare, servicii de punere in functiune etc. Contractul de inchiriere este pe un an de zile cu prelungire automata pana la renuntarea din partea noastra si toate cheltuielile aferente intra in sarcina societatii noastre.

Cum tratam aceste cheluieli?

Multumesc,

O zi frumoasa!


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2219

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

24Iul2025

Inregistare tableta cu discount 100%

de Elena Garofil valabil la 24 Iul 2025
Intrebare: Se achizioneaza cu factura fiscala, o tableta in valoare de 9967 lei (pret fara TVA) la care de aplica un discount de -9967 lei, rezultand pret final al tabletei = 0 lei. In aceste conditii, este legala incadrarea tabletei la obiecte de inventar, chiar daca depaste valoarea de 2500 lei? Ar fi corecta inregistarea: 603 = 303 = 9967 lei / 303 = 7588 = 9967 lei, sau este obligatoriu sa fie ...
26Iun2025

Venituri vanzare active necorporale intr-un stat non UE

de Elena Ionescu valabil la 26 Iun 2025
Intrebare: O societate din Romania (SRL), doreste sa vanda active necorporale (drepturile de marca proprie) catre un stat NON UE (ex: Elvetia). Care sunt implicatiile fiscale din punct de vedere impozit pe profit? Se plateste 16%? Ce obligatii sunt la nivel declarativ? Elvetia are o obligatie in acest sens? Din punct de vedere TVA, WHT sunt implicatii? Daca avem venituri impozabile din castigul ...
19Mai2025

Inregistrare achizitie tablouri

de Elena Garofil valabil la 19 Mai 2025
Intrebare: Societatea achizitioneaza, la licitatie, tablouri care au certificat de autenticitate si de vanzare si nu fac parte din patrimoniul national cultural. Unele tablouri au valoarea mai mica de 2.500 lei. Pe factura sunt trecute comisionul de licitatie si taxa de timbru. Cum tratez aceasta achizitie?  
30Apr2025

Tratament contabil si fiscal achizitie non-UE brand si consultanta

de Costin A. Istrate valabil la 30 Apr 2025
Intrebare: O firma din Romania achizitioneaza un brand din Anglia si pentru aceasta primeste 2 facturi: una cu contravaloarea brandului si o alta de la firma de consultanta care a intermediat aceasta tranzactie. Cum se inregistreaza in evidenta contabila aceasta achizitie? Care sunt implicatiile din punct de vedere al tva, unde se declara achizitia in D300?
11Feb2025

Amortizare panouri fotovoltaice

de Elena Ionescu valabil la 11 Feb 2025
Intrebare: Pe ce clasa de imobilizari se inregistreaza un sistem fotovoltaic capacitate de 1.92 KW?
11Feb2025

Recunoastere mijloc fix

de Mariana Prejbeanu valabil la 11 Feb 2025
Intrebare: Societatea a achizitionat un rezervor apa 120 mc subteran in vederea stocarii de apa necesar in situatii de urgenta - stingere incendii in valoare de 108.000 lei A facut lucrarile de escavare, racordare, pompe, partea electrica cu prestatori de servicii in valaore de 79613 lei. Cum precedam la punerea in functiune a investitiei? 1. tratam investitia un intreg (inclusiv rezervorul) si o ...
x