Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 12 Decembrie 2024

Inregistrarea punctelor de lucru in cazul imobilelor inchiriate

Raspuns oferit deAlexandru Palaghia

Alexandru Palaghia
Expert contabil
Intrebare:


O societate obiect de activitate comert cu amanuntul si engross diverse produse de imbracaminte, are un depozit pentru care plateste chirie, pentru a depozita produsele pe care le vinde engross si endetail. La sediul acestui depozit a declarat 2 puncte de lucru, unul pentru vanzare engross si unul pentru vanzare cu amanuntul. Societatea a externalizat activitatea de depozitare catre un tert, tertul se va ocupa de aceasta activitate cu salariatii acelui tert. Hala se va subinchiria catre tert. Intrebare: mai trebuie sa tina punctele de lucru la depozit sau va trebui sa le mute la sediul social (el nu mai are niciun spatiu, nici salariati acolo, nici activitate)? Bunurile se vor inregistra ca bunuri la terti. Multumim.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4531

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Declararea si plata obligatiilor fiscale

Nov302024

Livrare cu taxare inversa. Declaratia D394

de Constanta Popa valabil la 30 Nov 2024
Intrebare: O societate comerciala vinde in regim de taxare inversa un apartament. Care este modul de completare al declaratiei 394 in acest sens? Unde se declara in D394 acest tip de livrare?
Nov212024

Declarare si plata impozit venit din chirii

de Elena Ionescu valabil la 21 Nov 2024
Intrebare: O persoana fizica are un contract de inchiriere cu o persoana juridica. PF nu a declarat in Declaratia Unica pe estimat 2024 niciun contract de inchiriere modificandu-se legislatia si obligatia retinerii la sursa fiind pentru PJ. Doar ca PJ nu a achitat in anul 2024 chiria (trece printr-o perioada de investitii, exista clauza in contract in cazul se precizeaza ca se va achita chiria in functie ...
Aug222024

Tratamentul fiscal al revanzarii de energie electrica de catre prosumator unui consumator

de Alexandru Palaghia valabil la 22 Aug 2024
Intrebare: Ce obligatii declarative din punct de vedere fiscal am ca prosumator in conditiile in care din energia produsa de panouri fotovoltaice o parte se va vinde catre chiriasi?
Iun282024

Regimul marjei pentru bunurile SH

de Alexandru Palaghia valabil la 28 Iun 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu o informatie cu privire la ce declaratii trebuie intocmite si depuse de catre o societate care achizitioneaza autoturisme second hand, la marja din UE, dupa care le vinde catre persoane fizice din Romania. In momentul achizitiei firma primeste factura pentru autoturism, factura pentru service si factura pentru transport. Va multumesc!
Mar212024

Export bunuri fara dovada transportului

de Vera Constantin valabil la 21 Mar 2024
Intrebare: O societate platitoare de tva vinde bunurile fabricate catre un client NON UE. Clientul doreste sa faca transportul in regim propriu. Societatea vanzatoarea are nevoie de documente care sa arate ca, clientul si-a facut transportul in regim propriu de la poarta fabricii? Ce se intampla in situatia in care, clientul NON UE transporta bunurile cumparate de la societate din Romania direct catre ...
Mar142024

Declarare sediu secundar

de Elena Garofil valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: Firma X SRL cu sediul social in Bucuresti sector 3 a incheiat contract cu Profi pentru un spatiu comercial din sectorul 1 (franciza Profi). Firma X a angajat deja 10 persoane pentru a-si putea desfasura activitatea in bune conditii. Intrebarea este daca firma X trebuie sa declare aceasta locatie ca sediu secundar.