Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 1 Noiembrie 2025

Livrare bunuri cu montaj. Tratament contabil

Intrebare: Referitor la intrebarea adresata aici: https://www.portalcodulfiscal.ro/achizitie-intracomunitara-de-bunuri-cu-livrare-directa-la-beneficiarul-final-din-romania-44905.htm. Avand in vedere ca in contract montajul nu are valoare distincta, ci se mentioneaza doar ca montajul este inclus in pretul echipamentului, este gresit sa-l operam in 707? Nu se stipuleaza nicaieri in contract cat reprezinta montajul si cat echipamentul. Noi inregistram achizitia echipamentului asa: 357 = 401 valoare parti componente livrate direct la client si 4426 = 4427 TVA aferenta.



Montajul echipamentului necesita o serie de materiale consumabile (suruburi, panza, flex etc.) pe care subcontractorii sau angajatii nostrii le achizitioneaza de la furnizorii din zona in care se efectueaza montajul. Avand in vedere ca aceste materiale nu ajung in gestiunea noastra, cum ar trebui evidentiate? Pana acum acestea au fost inregistrate in contul 604.



Mai nou, in ofertele noastre a fost inclus si panoul electric ce nu vine de la furnizorul extern odata cu echipamentul (ca parte din echipament), dar este trecut in oferta noastra ca parte din echipament, uneori cu valoare distincta, alteori ca un accesoriu inclus - exemplu : echipament Y, include panou electric. Pentru acest panou se achizitioneaza partile componente de la un furnizor X si se livreaza prin curier direct la locatia unde se efectueaza montajul. Tehnicianul il monteaza si il pune in functiune odata cu echipamentul in care este inclus. Ce inregistrari contabile implica includerea acestui panou electric in oferta (de la achizitie parti componente, pana la vanzarea acestuia) avand in vedere situatia data?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4669

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Monografii contabile

30Oct2025

Vanzarile en detail cu pret redus

de Alexandru Palaghia valabil la 30 Oct 2025
Intrebare: In cazul in care cutia unui produs Lego este deteriorata sau rupta, poate compania sa il vanda mai ieftin decat pretul cumparat? Jucariile din interior sunt complet intacte, doar cutia este deteriorata, insa societatea nu poate vinde la pretul de vanzare receptionat fiindca nu este apt, iar adaosul comercial la aceste jucarii este destul de mic. Daca se poate vinde, va rog sa-mi scrieti si ...
29Oct2025

Faptul generator al livrarii bunurilor cu montaj

de Alexandru Palaghia valabil la 29 Oct 2025
Intrebare: Firma ALFA cu sediul in Romania a obtinut la 30.09.2025, 106 buc produse finite cu denumirea KIT de materiale Pretul de vanzare al unui produs finit cu tot cu instalare este de 10.000 EUR fara TVA conform contract incheiat intre firma BETA (care este beneficiarul produselor finite) cu sediul in Romania si firma ALFA. Firma BETA are fabrica la Ploiesti. Firma ALFA a livrat si instalat ...
23Oct2025

Monografie contabila achizitie credit intracomunitara autoturism

de Costin A. Istrate valabil la 23 Oct 2025
Intrebare: Am facut un credit la BCR pentru un autoturism achizitionat din Olanda conform scadentarului si facturii din attach. Am achitat un avans firmei din Olanda in valoare de 12655,42 euro pentru rezervare autoturism, dupa care a oprit 450 euro din ei pentru placute si restul i-a virat inapoi in cont si intreaga valoare a autoturismului a fost achitata de BCR din credit. Va rog frumos sa ma ajutati ...
09Oct2025

Achizitie balustrada. Evidentiere contabila

de Vera Constantin valabil la 09 Oct 2025
Intrebare: Daca s-a achizitionat o balustrada metalica, care este montata pe o terasa, cum pot inregistra aceasta achizitie?
08Oct2025

Achizitie servicii intracomunitare

de Gina Popescu valabil la 08 Oct 2025
Intrebare: Societatea vinde produse de mic mobilier pentru copii in UE. Periodic cumparatorul solicita diferite parti de mobilier pentru a-si asigura stoc in cazul in care primeste reclamatii de tipul eventualelor loviri sau zgaraieturi in timpul transportului sau manipularii, pentru care se intocmeste factura si se incaseaza contavaloarea. Lunar in functie de necesitatea inlocuirii de diferite parti ...
06Oct2025

Tratament contabil si fiscal cesiune creanta

de Costin A. Istrate valabil la 06 Oct 2025
Intrebare: As dori o monografie contabila pentru scoaterea din evidenta a unui client, cu urmatoarele date: sold la 31.12.2024 - 221.358,96 lei, au fost constituite provizioane pentru suma de 12.498,39 lei (trecute cu 270 zile de la scadenta), din care 30%-3.749,52 lei deductibil, 8.748,87 lei nedeductibil. In septembrie s-a cesionat creanta de 220.901,26 lei pentru suma de 185.790 lei, suma ce a fost ...
x