Livrare bunuri cu montaj. Tratament contabil
Montajul echipamentului necesita o serie de materiale consumabile (suruburi, panza, flex etc.) pe care subcontractorii sau angajatii nostrii le achizitioneaza de la furnizorii din zona in care se efectueaza montajul. Avand in vedere ca aceste materiale nu ajung in gestiunea noastra, cum ar trebui evidentiate? Pana acum acestea au fost inregistrate in contul 604.
Mai nou, in ofertele noastre a fost inclus si panoul electric ce nu vine de la furnizorul extern odata cu echipamentul (ca parte din echipament), dar este trecut in oferta noastra ca parte din echipament, uneori cu valoare distincta, alteori ca un accesoriu inclus - exemplu : echipament Y, include panou electric. Pentru acest panou se achizitioneaza partile componente de la un furnizor X si se livreaza prin curier direct la locatia unde se efectueaza montajul. Tehnicianul il monteaza si il pune in functiune odata cu echipamentul in care este inclus. Ce inregistrari contabile implica includerea acestui panou electric in oferta (de la achizitie parti componente, pana la vanzarea acestuia) avand in vedere situatia data?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!